• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Jaha oki, då hänger jag med Tiger.
    Vad ska du ha för frisyr?

"Min" frisör Emma Nors blev orolig när jag sa att jag gjort rödaktiga singor så jag ska nog ta och besöka henne framöver så att hon får se över hur vi kan göra för att göra mig blond igen och om jag ev behöver slinga löshåret.

Jo det är hyskor som man knäpper fram på magen. Jo deet var på NK´s damunderkläder, de är suveräna!

• BlueTopaz

Imorgon ska jag leka bullmamma och storhandla och göra storkok till Leo och frysa in. (han ska börja äta kött nu)
    Det trodde man inte att man skulle göra för ngt år sedan! (iof låg jag och hade migrän och kräktes vid det här laget förra året.. hua!)

• 26maj2007

kan då berätta att min pappa flera volvobilar som han har fixa till i orginalskick. har inte riktigt koll men tror att det är 10 som är klara. pv,
    p-1800 m.m

• Yllo

Ja, Victoria.. NÄR (inte om) du kommer till sthlm så måste vi verkligen träffas.. Ni med Izunia och Tiger

Jag ska nog också avrunda. Måste packa väskan inför morgondagens båtresa... tittar nog in på f.m. på jobbet och kollar läget.. Sedan hörs vi på söndag kväll igen.

Sov gott och ha det så bra allihopa!

• BlueTopaz

Är alla våra karlar biltokiga!? Tomas är galaen i snabba små japanare, likaå min pappa somvar rallyförare och kartläsare i många år..
    Och jag kör som en blådåre för att ha haft körkort sen juni..

• 26maj2007

sonen är jätte förkuld och ligger i feber 39,5 den stackaren. super jobbig för man måste gå och bära på honom hela tiden, samtidigt som man har dottern som drar i andra armen och vill att man ska busa med henne hela tiden.

• Victory

Bara ett kort inlägg när ni nu är inne på bilar (kunde inte slita mig från bt ):
    Daniel är också intresserad av att renovera bilar, eller framförallt en gammal Volvo 142:a årsmodell -70 som står här och skräpar! Den är verkligen inte vacker. Problemet är "bara" brist på pengar så just nu står den bara och ser ful ut!

• BlueTopaz

Oj, det var mkt feber.. Stackars liten! Leo har inte haft feber än men när han får det lär ju bli helt nojjig o orolig..
    Hur gamla var dina barn??

• BlueTopaz

Haha, vi är alla inne på samma typ av frisyr tror jag! Även Ammo och Yllo vill ha den där höga knuten och jag vill ha en nackknut. Vad ska du ha Victory?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S