• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Fasen.. önskar vi hade sådana kontakter!
    Men det nya" radhuset verkar vara gaska klart redan. Säkert därför det är lite dyrare oxå?

• Yllo

Karin - Vi har min Ibiza Seat -99, en Opel GT -67, en Simka (fransk bil, minns inte årsmodell men den är gammal) och så en VW skåpbil som Bosse använder i jobbet. Sedan sålde vi vår Opel Kapitän -57 i somras.

• BlueTopaz

Men det är iaf lite samlarbilar och inte bruksbilar ;)

Undrar var Jessica är, hoppas hon slipper jobba hela kvällen bara!

• 26maj2007

Topaz

blir nog ring här hemma i vitguld. priset för att få den gjor + två stenar på 0,02 blir 3380:- sen får jag lägga till de 6000:- som var för ringarna vi köpt på kaplans. men av de 6000 så gå där 10 g guld till sambons ring som motsvarar 1000:-. så min ring kostar ca 8500:-.

jag kolla hos vår guldsmed vad han tog att göra i platnina så då skulle jag få lägga till ca 8-9000:- på de 5000:-så det hade ändå blivit billigare att göra den här hemma. men det blir för mycket pengar att lägga.

vill ju ha kvar min förlovningsring i rött guld. går inte att ha en ring i guld och en i platnina.

nej jag har inte kollat någon annan frisör. men får nog ta och göra det.

• Yllo

Det är möjligt att det är därför det är dyrare. Allt som man gör med huset som förbättringar är ju egentligen bara +. Det höjer värdet på huset och man får ut mer den dagen man säljer

Är det "hyskor" i din gördel? Såg ut att vara någon typ av knäppning fram på ena bilden. Vill minnas att du sa att du fick hjälp när du köpte den.. var det på underklädesavdelningen du var och fick hjälpen?

Jag har ju aldrig varit till NK tidigare så jag vet inte hur det ser ut där inne.

• 26maj2007

har alla många bilar?

vi har två men i och försig två stora.

En Volvo V70 03 och en Saab 9000CD 92

• Yllo

Jag vet inte om jag kan kalla dom där bilarna "samlarbilar" Det är mer bruksbilar tycker jag... eller rättare sagt rishögar! *skrattar högt*
    Tack och lov är den där rackarns Opel rekorden borta som stått på baksidan hela vintern!! Ibland känns det som om vi bor i ett skrotupplag och då är jag ändå tacksam över att Bosse har kvar sitt extra garage ute i Rosenhill/Grödinge

• Victory

Topaz, om jag åker till Stockholm någon gång får jag väl titta förbi

Nu ska jag avrunda kvällen, Daniel kom hem från jobbet. Imorgon är det FREDAG!!!

• Yllo

Tiger - Alla har nog inte många bilar.. men i mitt fall så är min blivande biltokig, speciellt Opel, och släpar hem och fixar upp bilarna. Han är väldigt duktig på det han gör också. GT´n (som dock ej är helt klar än) är jättefin och inte längre en stor rosthög som den var när vi träffades *flinar glatt*

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S