Hej tjejer, vad mkt ni skrivit!
Klart du är värd klart mer än så Ylva!! Hoppas verkligen du får mer snart!!!!
Grand var underbart!! Menyn var fantastisk och Karin som är ny kontaktperson var supergullig! *känner mig helnöjd*
Dock insåg vi att vi måste hyra ljudanläggning för den de har duger bara till middagsmusik.. Ytterligare en grej att betala *suck*. Killen som var innan hade verkligen noll koll och tydligen fick han sparken just därför.
Men de flesta detaljer är nu fastställda iaf, skönt!
Ang. huset vill Tomas vänta med bud och iorgon em sätter mäklaren igång och ringa runt.
Jag velar som fan ifall vi ska ta det eller inte.. Jag ser eg inte direkt fram emot att byta bvc o mammagrupp och sitta där ute på åkern ensam i sommar med Leo. Här finns ju affärer, 2 centrum och kompisar på gångavstånd...
Men samtidigt är bästa tiden att flytta nu, sedan är det semestrar, bröllop, bröllopsresor, Leo ska börja på dagis och sedan är jag kanske gravid igen (och mår piss), det finns ingen tid för flytt..
Mina föräldrar sågar huset totalt och tycker det är totalt oacceptabelt att bo i källaren. Men samtidigt kommer vi inte ha råd med ett större hus som är så pass uppfixat i närheten och vi vägrar flytta ut till tex järfälla eller vällingby/ hässelby där vi faktiskt har råd med större.
FAN VAD SVÅRT!!!