• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Jag har lyckats lägga in en annons på Köp och sälj sidan idag.. med bild och allt! *så stolt*

Vad tyckte ni om mina bonbonjerier då?

• Izunia

Ylva, jag vill nog också behålla mitt namn som mellannamn...Får se vad A tycker om det!

Bonbonjerierna var söta!!

Måste gå och jobba tjejer...:( Hörs senare!

• Yllo

Bosse var så emot att jag skulle behålla mitt flicknamn som mellannamn först. Han ansåg att jag självklart skulle byta til hans namn, men sa till slut att det var ok.. bara jag använder hans namn i vardagen och mitt dubbelnamn när det är högtidligt *skrattar gott*

• Yllo

Ammo - Du som jobbar på HP.. har du tillgång till en färgskrivare som kan skriva ut dubbelsidigt? Om så är fallet så undrar jag om du kanske skulle kunna hjälpa mig printa ut mina festprogram i färg. Den färgskrivaren vi har på jobbet klarar inte av att skriva ut dubbelsidigt + att den är väldigt ofta trasig!! Jag fattar inte.. har bytt färgtrummor säkert 3 ggr redan det här året!! Trummorna går sönder oftare än vad tonerkasetterna tar slut *suck* Måste vara ett riktigt måndagsexemplar vi fått

• BlueTopaz

Tomas tycker vi ska vänta med bud.. Måste skynda att göra oss iordning för grand och packa ihop Leo till barnvakten ;)

Kramiz! Hörs senare!

• BlueTopaz

Misstänkte att det var dina skor Ylva ;)

• Yllo

Såg du dom Topaz? Visst är dom fina? Tycker att det är synd att den ena skon blev för liten.. men vad göra *rycker på axlarna*

Vad var det ni skulle göra på Grand ikväll?

• Ammo

hej!
    Oj var trött jag är idag! Har suttit på föreläsning 8-17 som dessutom vat på engelska. Inga problem med att förstå men det gör inte saken ättare när ögonrn går i kors :)

Yllo,jag har tyvärr ingen tillgång till dubbelsidig utskrift heller. Jag får göra som du får göra, printa på ena sidan och sen stoppa i dem igen för att printa på andra sidan. Fast jag har inte ens börjat med festprogrammen. Har dock beställt silverband nu, hittade ett på 135 m inkl frakt för 12 dollar. Så jag sitter och väntar på det nu.

Vad fint ni hade det Izunia!

Lägg 2,4 på en gång Topaz, det kan avsräcka några..

• Izunia

jag är också trött...ska på instruktörsmöte strax så jag får snart avlägsna mig!

Ammo, tackar!

Ja jag blir galen när jag tänker på hur man ska skriva ut festprogrammen. Tror ni det hade varit en bra idé att få alla utskrivna pa tryckeri kanske?? :?
    Om det inte kostar för mycket.
    Då häftar de ihop de också och jag behöver bara sätta på utsidan och knyta med sidenband!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S