• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Men nää... så är ingen här när jag har tid,.. =(
    (Vi har haft gäster)

Vilket hus tittade ni på Ammo??

Vi ska nog använda svensk fastighetsförmedling, det är samma som vi kommer köpa av om vi får huset.

• Izunia

god morgon....;)

Maste till stan och springa hundra ärenden, men har tvättid u eftermiddag och da lär jag ju sitta som klistrad här!

Hörs senare!

• Yllo

God morgon!
    Själv sitter jag på jobbet och längtar till att klockan ska bli 12 att jag får fara iväg till ett postkontor och posta inbjudningskorten
    I kväll (vid 16/17-tiden ska vi iväg till guldsmeden och prata ring *spännande*

• BlueTopaz

God morgon!
    Vet inte riktigt hur jag ska roa mig idag.. ska ev. träffa mammagruppen en sväng bara..
    Känns mkt skumt att sitta i soffan med en annan jobbig dator, var är mitt skrivbord!?

Borde eg. träna... men har tappat mkt av motivationen när det ändå inte tycks hända ngt.. Men jag MÅSTE ju ner i vikt! Hur går det för er andra och GI???

• Ammo

Hej!

Dök bara in för att se om det var någon fart här. Måste åka och jobba nu, suck.

Vi tittade på huset på Gyllenstiernas väg i Stäket, men jag är väldigt tveksam till det....Är visning i helgen på ett annat där, Af Ugglas väg, som jag hellre vill ha. Men det kommer aldrig att gå då utpriset är 2,9, suck.
    Men vi ska se på extravisningen i morgon ändå. Det ligger högt upp med utsikt över vattnet....

Vad har ni fått för deal med svensk fast?
    Alltså vad tar de i procent??
    Vi har varit i kontakt med Svenska mäklarhuset (de har avtal med vår förening), samt Erik Olsson och även Föreningsparbanken. Men inte svensk fast, hur var de?

• Ammo

Har dåligt samvete jag med med träningen, är inte heller motiverad.
    Men jag ligger i alla fall kvar på 64-65 och har inte gått upp något trots att jag fuskat massor, åt godis och en massa gott i helgen.
    Men jag försöker köra på i veckorna med maten och så fuskar jag vissa dagar, hoppas det ger något på längre sikt.
    Men nu är jag förkyld och har haft ont i halsen så jag kan ju inte träna nu heller..

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S