• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Ngn tok har redan budat på huset, rakt upp till 2,6milj.. (från 2,375). Mäklaren var märklig när jag pratade med honom.. han påminde mig om att kök och bad bara 'r uppfräschat och delvis bytt och att man bör tänka på att det kommer att behöva göras om om ett tag och därför bör man inte betala för mkt för huset. Rekordpriset i området låg på 2,7milj, men jag vet inte hur länge sedan det är.
    Måste tänka om lite nu.. iaf när det gäller hur högt vi vill gå. Men vi VILL ju bo där, det var som gjort för oss. Trodde faktiskt badrummen var gjorda, fattar inte hur de kunnat hålla dem såå fräscha sedan 60-talet??!!

• BlueTopaz

Men jahaaa.. Ja, 45 lät litet... Jag tror helt klart isf på den med våningar. En sådan affär bör vara personlig och speciell! Vart i stan ligger den då?? Det är eg alltid bra att ligga nära en annan likadan butik för då tar sig fler folk dit och tar båda på en gång. Och så gäller det ju såklart att vara bättre än den endra ;)

• BlueTopaz

Skrev jag inte om blomsidan?? Nåja, jag hittade inga champagnefärgade pärlor tyvärr..

• Izunia

jo den med vaningen är fin...liten balkolng där upp som man kan ha kontor, sömmerska eller naglar om jag vill det senare!

Den ligger pa en sidogata, sa den är ju B-läge kanske. Fast mitt i stan. Nära juridicum, sa manga studenter gar förbi där! Bredvid ligger en frisörsalong!

• Izunia

kan det vara en bekant till mäklaren som budat pa huset??????
    Han borde ju vilja sälja till vilket pris som helst!

• Ammo

Hej!
    Inget konstigt att lägga ett högt bud direkt, så gör ofta vi just för att många blir avskräckta och hoppar av då. Vet man att huset slutar runt 2,6-2,7 så då kanske de får det, ge inte upp!

Åsa låter absolut intressant Topaz!!!!
    Om du ändå ska träffa henne så fråga om hon är intresserad av oss också, eller om du läser detta själv kanske Åsa ;)
    Vi har fått 2,5 % med både Svenska Mäklarhuset och Föreningsparbanken, men vill Åsa ha affären och erbjuda oss en bättre deal så är hon varmt välkommen!!

• Ammo

Lokalen låter jätte-bra Izunia!! Hoppas den passar och har bra pris!!

Fick en avi på posten nu, så jag hoppas att det är mitt silverband som har kommit!! Fick även mail idag om att oasis sakerna till blommorna är skickade och kommer inom 7 dagar, för det borde inte vara de som har kommit redan?

Ska åka och handla mat nu och hämta ut det som kommit *nyfiken* .
    Hörs senare!

• BlueTopaz

Izunia: Mja.. det tror jag väl inte. Han kanske bara var ärlig och mån om sina kunder?

Jag ska fråga Åsa imorgon! Ger ditt mob.nr om det är aktuellt då?

Skumt.. jag har inte hört ngt om mitt champagneband.. =(
    Jo, jag fick oxå mail om blomprylarna idag =)

Nu ska jag och leo åka o hälsa på min gamla chef och snacka skit =)

Kram på er!

• BlueTopaz

Förrästen Isabbele, jag tror inte läget på en sådan butik är så superviktigt som det är för de flesta butiker. De som ska ha klänning letar upp var butikerna finns ändå, tror du inte?

• Izunia

jo vi behöver absolut inte ett A-läge..Sa det kanske blir perfekt. Lite dyr hyra..men det blir nog inte billigare..

Fick prov pa mina stolsöverdrag och organza band idag!! Nu ska jag bara kolla om mina vänner vill ta med de till sverige. Jättedyr frakt annars...:(

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S