• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Nej vi har ingen hemsida:(, så det enda jag kan hänvisa till är ju om jag använder mig av den önskelista som finns här när man loggar in som brudpar.

• BlueTopaz

Vi önskar oss främst p- kort på ticket, men kommer nog önska oss husgrejjer oxå.

Huset är fortfarande lika fint =) Dock kommer badrummen samt ev taket att behöva fixas närmsta 5 åren. Pantbrevsavgiften ligger på ca 40.000:-
    Vårt bud ligger högst men mer än så vill jag inte skriva iom att så många läser.. Trist att inte kunna bolla med er!! =(

Kanske var bra då Ammo att det inte funkade iom att ni ändå inte var kära i huset??

• Ammo

oj, då blir det enorm kostnad i pantbrev...
    Håller tummarna för er!!!Du får ju hojta till lite så vi vet hur nära ni är...

• Izunia

har inte ni typ msn, skype eller nat sa vi kan chatta om saker vi inte vill att andra ska läsa??

• Ammo

Martin sitter på msn just nu på sin dator och chattar med sin kompis i USA

• BlueTopaz

Mja, så farligt är väl inte 40.000 ?

Jag har ingen aning om hur nära vi är men garanterat ngnstans på sluttampen iaf, huset är redan en bra bit äver rekordet för området.

Har du länken till huset ni tittade på Jessica??
    Förrästen ska vi ta och ses allihop igen snart? ;) Ni andra får komma hit som sagt! ;)

• Izunia

när stänger de denna traden förresten?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S