• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

ylva! tack!!!!!!!!!!!!!!! :)

• Ammo

är här....men sitter i telefonmöte samtidigt ;)

• Izunia

jag börjar jobba snart..ska ju pa visning av den stora lokalen idag!!
    Känns lite trist med hyran bara....Vi far väl se!

Ylva, jag har inte fatt buketthallarna än men de är pa väg!

• BlueTopaz

*r h'r till och från jag med, men har sjukt mkt att göra, åsa kommer om en timme..
    Sedan ska jag träffa en gammal kompis som plötsligt hört av sig igen inne i stan ;)

• Ammo

Måste åka och jobba nu, inte alls på g, tok-förkyld, snörvel...

• Yllo

Samma här.. tittar in till och från.. men har massor att göra på jobbet. Bara 45 min kvar nu på arbetsdagen.

Fick ringa Telia idag igen då vår telefon och larmet återigen slutat fungera Dom hade varit ut och kikat igår och hittade då inget fel. I går e.m. slutade telefonen återigen att fungera.. ingen kopplingston och när någon ringer tutar det upptaget *suck* Idag när jag pratade med telia kollade dom "linan" och konstaterade att det verkligen VAR kortslutning i ledningarna.. alltså är det inte jag som är tokig och inte har kollat vår utrustning hemma *lättad* Fast det är som jag sa till killen på Telia.. jag har svårt att tro att alla 3 telefoner och larmet ska sluta fungera samtidigt och enligt larmbolaget så har vår telefonledning strulat sedan den 5/3!!

• Izunia

Ylva - buketthallarna kom idag!!! Jag skickar en till dig idag!
    Det blir 50 kr +porto. Jag tror inte att det blir sa dyrt.

• Yllo

Isabelle - Toppen!! Men väntas nu.. du har väl inte min adress? Jag mailar över den till dig.. ska jag stoppa pengarna i ett kuvert och skicka eller vill du att jag ska sätta in dom på ditt konto?

Jag har precis kommit hem från guldsmeden. Har två som jag brukar gynna. Den första sa att hon helst inte vill göra förminskningen men att om jag envisades så skulle hon kunna göra det. Det skulle kosta 500 kr för förminskningen och sedan mellan 3 och 500 kr för att fatta om eventuella stenar som lossnar.
    Den andra som jag pratade med sa att det inte var några problem att förminska ringen.. visserligen lite knepigt, men inte omöjligt. Han ville ha mellan 500-1500 kr för jobbet (beroende på om några stenar lossade) men absolut inte mer än 2000 kr

Hur vill du göra?

• Izunia

men ojj!!!!! vad bra!!! jag vill jag vill!!!
    Är de duktiga da?? Sag de bilderna pa ringen? oh wow!!! Tack snälla du!!

Bättre om du bara sätter in pengarna pa mitt konto sa slipper du betala porto och riskera att brevet försvinner..

Hade du kavr min mailadress??

• Yllo

Dom är duktiga! Det var dom som fixade min aquamarinring Vill minnas att jag betalade under 1000-lappen för min ring.. men då fattade dom om alla stenarna och även dom i örhängena som var lite lösa.

Visade bilderna på ringen.. Gav även alla uppgifter som jag fått av dig. Det var ägaren him self jag fick prata med så nu har han lovat mig att fixa din ring till det priset och kan alltså inte ta tillbaka det

Jag mailade dig min adress.. du kan väl maila tillbaka med ditt kotonr så sätter jag in pengarna så fort du vet vad portot blir

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S