• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Hej Victory!
    jag antar att du menade brun ;) nu är du för inbiten i allt som har med brud att göra, ha ha ha

Ja, jag gick till en tjej som sprayade mig för hand och hon sa att jag hade bra pigment och att alla blir inte så bruna. Men att spruta på färg borde väl inte ha någon betydelse vad man har för pigment?!

• BlueTopaz

Hallå Jess, nu är jag ääääntligen tillbaka, men du var offline.

• Ammo

om det är någon här ikväll så hojta till, jag och Topaz sitter på msn så vi är här..

• Victory

Ammo: Ja, jag menade förstås BRUN! Ser bara brudar framför mig överallt...

• BlueTopaz

Hej tjejjer, nu kom jag precis från kaplans. Har lagt handpenning på denna ring: www.kaplans.se/Bilder/281000/281616.jpg
    Marquiseslipad (oval) diamant 1.01ct J (top crystal)/VS, 2 briljanter 0,4ct G (TW)/VS. Inte toppkvalitet på stora stenen, men den är ok. Jagbetalar ganska precis 30.000:- men den är värd 59.000:-

Sååå fin är den!! Tomas tyckte absolut denna och inte ngn av de andra jag funderade över.

• Yllo

Va kul Topaz!! Det är en urläcker ring, hade själv velat haft den där.. Är ju själv tokig i smycken jag med

Ska göra ett tappert försöka att adda er på msn.. Min styvdotter fixade msn åt mig igår på vår gamla dator

Fattar inte vad det är med mig.. är så fruktansvärt trött.. Har varit det sedan i torsdags *suck*

Chokladen jag funderar på att köpa är sådana där små praliner med sockeröverdrag.. dessa... www.sweettouch.se/belgisk.html

• BlueTopaz

JAg skulle oxå vilja ha sådana chokladpresenter.. men får lov att begränsa inköpen efter den där ringen..

Ja, den är jättefin men oxå JÄTTEStor, så jag hoppas att det inte ser konstigt ut!

Vad gör du nu i helgen??

JAg har precis haft pappa och hans nya fru på middag. Vi började prata med varann igen efter 5års uppehåll nu i julas. Det går riktigt bra =)

• Ammo

Hej på er!

Är död idag, sååååå tröööööött!!!! Började gårdagen med att gå upp kl 8 strax där efter kommer syrran + man och lämnar av Rasmus (2,5 år)Vi gör oss i ordning och åker till ett lekland tillsammans med min bästa vän/tärna och hennes son. Leker som galningar till 12.30,
    hem hämta mormor (min mamma) sova, äta och sen åkte vi tre till Ängsjö, ett friluftområde i Stäket och åkte pulka i flera timmar.
    Sen hem och då kom Martin, bus och ännu mera bus och lek. Sov hos dem.....eller det kan man inte kalla det, sov inte på hela natten!
    Ovan att sova borta men eftersom han sover i rummet intill med öppen dörr in till oss så levde han rulle hela natten så vi inte fick sova!!
    Idag var han jätte hängig och vi trodde förståss att det var pga av alla aktiviteter igår, men nu hade han blivit sjuk i 38,5 i feber, stackarn. Så det var därför han yrade och snurrade runt i sömnen inatt.

Oj oj oj,nu är det nära till ett husköp för vår del....ahhhhaaaa.
    En granne till min pappa i Stäket säljer deras hus.Privat. Jag visste om det men trodde de skulle ha närmare 4 milj för det så jag har inte ens brytt mig om att kolla upp det. Visste att de hade en köpare och trodde allt var klart.Men fick igår reda på av en annan att det inte hade blivit något köp....så jag ringde till dem och det stämde, de hade nu anlitat mäklare MEN inte skrivit på avtalet än, hade det hemma och skulle skicka tillbaka det i veckan.
    De vill hellre sälja privat och går på så sätt ner i pris till 3,3 milj och slipper mäklar arvodet.

Så vi har idag varit och kollat på huset och gillar det verkligen! En stor vit tegelvilla på 200 km2 och nästan 1200 km2 tomt,ligger lite på en höjd. Samma gata som pappa (kanske inte min dröm men ok) längst ner på en vändplan utan trafik. Huset har inga direkta renoveringsbehov men man vill ju alltid sätta sin egen prägel på det.

Mäklarna har sagt att de får minst minst 3,5 milj för vilket gör att vi kanske inte ens behöver topplån?!

Men nu hänger det på vad vi hamnar på exakt i månaden så vi känner att det är värtdessa pengar. Ska ringa dit i morgon...
    De måste få besked närmsta 2 dagarna, eftersom mäklaren förväntar ju sig att hon ska få tillbaka avtalet påskrivet och klart...men har vi flyt så kan den mäklaren vänta i evigheter....

• Ammo

Vad roligt TOPAZ tt du lagt handpenning på ringen ändå!
    HUr har det gått med hus för er idag?

Har lagt till dig Yllo på msn nu!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S