• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Åh vad roligt!!!! =) Om magkänslan säger ja så är det ju rätt!!

När är inflytt isf?

• Ammo

De får tillgång till sin nya bostad 29 maj och vill ha på sig ca 2 v att flytta, så runt mitten av juni är det fryttdax i så fall.....

• Yllo

Låter toppen Jessica!! Bara att säga grattis i så fall
    Tyckte att Karin hade ett bra förslag om att lägga undan lite pengar varje månad på ett skilt konto.. Vi lägger också undan extra varje månad.. ca 4000 kr varje månad spar vi som extra buffert till renoveringar och extra utgifter som kan komma plötsligt. Just nu har jag dock fuskat lite med extrainsättningen då jag förbrukat alla mina sparpengar och vill gärna ha lite extra att röra mig med.. sätter in 2-3/4 av "min" summa, d.v.s. 1000 - 1500 kr istället för 2000 kr.

Berättade jag för er att min älskling var så goooo igår kväll?? Efter middagen tog han itu med att diska stekpannan och plocka undan det sista från bordet. Jag hade startat diskmaskinen och gick och satte mig i soffan med lillen (som var dålig). Helt plötsligt hör jag kaffebryggaren... men väntas nu.. jag hade inte satt på den. Skulle gå och göra det så fort B var klar i köket.. Trodde att det var diskmaskinen som höll på att packa ihop. Rusar in i köket och där står min raring med ett finurligt leende på läpparna och kaffebryggaren står och puttrar Han hade bryggt kaffe åt mig!! Första gången det händer.... dock var jag tvungen att spä ut kaffet rejält då han satt på 2 koppar vatten och 6 skopor kaffe!!!! *skrattar gott* Men det är ju tanken som räknas.. och jag måste säga att jag är så stolt över honom.. med tanke på att det här var även hans första gång i sitt liv som han brygger kaffe :-P

• Ammo

Äger inte tack än eftersom inget är påskrivet men det blir nog köp.

Vad roligt att han tog lite egna initiativ! Visst blir man förvånad när de överraskar?!

Just nu svettas jag som en gris, har tagit en alvedon nu så jag ev kan orka äta. Tittar in efter maten igen.

• Yllo

Håller tummarna för er! Hoppas ni skriver på snart

Mår du bättre idag Jessica? Hoppas det i alla fall.. första dagen brukar alltid vara jobbigast... Blev du sjukskriven?
    B håller också på att bli förkyld.. så jag lär väl förmodligen råka på det jag med.. håller dock tummarna för att det inte blir lunginflammation igen *suck* Brukar numera få det varje gång jag blir förkyld *bläää*

• BlueTopaz

Men fy Ylva.. lunginflammation är inte att leka med... Hur komemr det sig??

Ja, vad kom ni fram till igår Jessica?

• Ammo

hej!

Är deckad idag med, fortfarande 38,4 i feber och ont i halsen :(

Jo då, vi bestämde oss för att tacka ja till huset så jag har ringt och sagt det till frun i huset, att vi gärna köper huset om vi får.
    Det är dock mannen i huset som håller i allt detta och han var inte hemma utan skulle ringa i morgon, senast torsd. Men hon sa i alla fall att hon tyckte det vore kul om det var vi som köpte det.
    Så det är ju inte klart än..

• BlueTopaz

Men det är typ klart iaf ;)
    Ring Åsa och be om hjälp så att allt blir lagligt och korrekt så att dolda fel försäkringen gäller oxå.

Jessica, har du senaste numret av allt om bröllop? Jag råkade köpa dublett igår, trode inte jag hade läst den. Jag ska gå på promenad nu, om du vill kan jag komma förbi o lämna den i brevlådan? Äh, jag ringer o frågar istället!

• Meddelande borttaget
  • Ammo

Hej Oms!
    kul att du tittade in!

Kan meddela att jag också köte en Kayla tillslut.(via usa). Synd att din var förstor.
    Sålde du din? Vad fick du för den?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S