• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Karin du får mer än gärna fråga din vän redan nu, fick lite panik nu...
    MEN vi vill alltså endast att han fotar 2 max 3 tim och vi får ALLA bilder på cd sen. Ev kan han få redigera några få men jag gör annars det själv.
    Vi fick ju ett sjukt bra pris men kan ju betala mer om det är nödvändigt.

Yllo, vad kul med din kompis!!
    Kan inte du skriva ut länken till din sida så jag får se tiaran?

Har också ofta huvudvärk i samband med tanten, har kommit sista året?!

• BlueTopaz

Jag ska kolla upp honom då! Det är min bästa killkompis polare så jag känner honom inte, har bara sett hans skitsnygga bilder. Jag kan ju be min kompis fråga honom.

Kanske ett tecken på att man börjar bli gammal?? Haha

Ska nog fasen köpa en menskopp..

H'r 'r Ylvas tiara: groups.msn.com/yllo/smycken.msnw&PhotoID=11 (den låga alltså)

• Yllo

Ähhh.... lite huvudvärk är väl inget Det har jag haft dagligen i över 1 år nu!! Klarar mig inte igenom en dag utan att starta morgonen med 2 citodon.. ibland får jag ta några till under dagen/kvällen.

Fredag idag!! Enligt vad guldsmeden sa så borde jag få min ring idag Milda marsvin vad jag är nyfiken på hur den blir... Det är ju en sak att föreställa sig den i fantasin och en helt annan sak att se den på riktigt!

• BlueTopaz

Åh vad kul! Ska du hämta ringen idag!?

Ah, du är oxå ett huvudvärksbarn.. =( Jag fick min första migrän när jag var 4år. Beror det på ögonen att du har ont?

• Ammo

Men vad roligt med ringarna yllo, får ni dem idag?

Man ska nog inte klaga på sin egen huvudvärk när man hör hur du har det dagligen, då ligger man i lä....

Känner mig rätt ok idag, ligger precis runt febergränsen, men jag är ju svag som en fiskyngel, är helt yr.Men det är ju inte så konstigt när jag knappt ätit på 5 dagar. Men nu börjar matlusten komma tillbaka mer och mer.

Har beställt besiktning på huset nu och har även läst igenom kontraktet som skall skrivas på på söndag.
    Så nu är det dax att börja styla till lägenheten ;) Det var inga stora förändringar som behövdes sa Åsa utan sånt som vi mer eller mindre redan visste om, bort med lite blommor etc. Hon kommer och fotar nästa vecka.

• BlueTopaz

Kul Isabelle, hur har ni haft det!??

Skönt att du börjar bli bättre jessica. Visst k'nns det konstigt att sälja sin lgh!!

• Izunia

jo det e bra..Maste ha ett snack mer er tjejer...privat..msn?

• Ammo

Välkommen hem!!!! Hur var sista dagarna?
    Blev vädret bra?

Ja, det känns skumt att vi nu ska flytta, efter 1 1/2 år så är det dax,lite scary faktiskt. Kommer gråta då jag flyttar, jag älskar ju Solna, vill ju bo här:(

Sitter och letar fotograf för fullt.3 pers har svarat på hans annons så jag har mailat dem, alla är amatörer och deras bilder är sådär måste jag säga...få se vad de svarar om pris.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S