• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Usch.. nu är jag riktigt ynklig... Har en blixtrande huvudvärk som inte släpper trots extra citodon och ketogan

Jag fick min första migränattack när jag var runt 10-11 år gammal.. traumautlöst är vad läkarna kallar det.. I vanliga fall har jag också ofta spänningshuvudvärk då jag spänner nackmusklerna för mycket p g a whiplaschskada..

Fick inte min ring idag Hon har inte ringt B än och sagt att vi kan komma och hämta den *snyft*

Hade också gärna kopplat upp mig på msn.. men B vill bjuda ut mig på restaurang....

Välkommen hem Izunia!!

Kul att höra att du mår bättre Ammo! Skönt när det värsta släpper och aptiten börjar komma tillbaka.. fast du har säkert förlorat en hel del kg på kuppen.

• Victory

Hej tjejer! Förlåt att jag bara hoppar in så här utan att läsa igenöm era inlägg men jag måste bara berätta att min klänning har kommit!!!!

Den är helt underbar!! Det blir inget svårt val nu, jag har redan bestämt mig! Färgen var också snygg, light champagne.

Kolla här:
    pg.photos.yahoo.com/ph/victorybrud/detail&.dnm=92c9.jpg&.src=ph

• Ammo

wow, Victory! SUUUUPER FIN!! Förstår att du är nöjd!

Yllo, vilken lyx att bli utbjuden, det är inte ofta man blir det....

• Ammo

Victory, om du inte sett det så försöker Tiger72 få tag på dig ang hur du gjort dina inbjudningskort.

• Victory

Nej, det har jag inte sett, var då?

• BlueTopaz

Vad fin den var victory!!! Och vilken fin färg!

• BlueTopaz

Åh vad mysigt med restaurang Yllo! Du får berätta sen!

• Yllo

Victory - Har den andra klänningen du beställde kommit också?? Fast jag ska erkänna att jag nog röstar på Dion.. den sitter så fint på dig

Blev lite sent igår kväll. Vi kom inte hem förrän kl 00:30. *gäsp*

B bjöd mig på en av våra favvorestauranger.. La Serra. Ett riktigt mysigt ställe, inte ofta som man kan ha stället för sig själv men det hade vi igår. B letade upp små ljusstakar och tände ljus.. såååå romantiskt! Vi åt oxfilé med bearnessås (kommer aldrig att klara av stava det ordet *skrattar*) med pommes och sallad (jag får alltid B´s sallad och den är sååå god, salladen alltså ) Efter middagen så for vi iväg och hälsade på två kompisar. Satt där och tjattrade hur länge som helst. Pratade om bröllopet och om deras hus i Thailand. Vad allting kostar.. bröllopet, huset och resor ner. Vad kan ska tänka på att handla i Thailand och hur man ska gå tillväga för att få bästa priserna. Ev kommer vi att fara ner dit inte inkommande vinter utan nästa, eller ev nästa höst (alltså inte i år).. tar ju lite tid att spara ihop pengar till resan om vi ska fara allihop, fyra pers.

Idag hade vi tänkt att vi skulle ha farit till den där affären i Bålsta som sa att jag kunde komma dit och byta skorna som jag köpte på Princessa.. men när jag kollade på internet om öppettiderna så såg jag att hon inte har några riktiga öppettider utan tidsbokning och att hon helst undviker helgerna *skit också* Nåja, vi får ringa och boka tid för att fara dit någon kväll nästa vecka istället.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S