Victory - Har den andra klänningen du beställde kommit också?? Fast jag ska erkänna att jag nog röstar på Dion.. den sitter så fint på dig
Blev lite sent igår kväll. Vi kom inte hem förrän kl 00:30. *gäsp*
B bjöd mig på en av våra favvorestauranger.. La Serra. Ett riktigt mysigt ställe, inte ofta som man kan ha stället för sig själv men det hade vi igår. B letade upp små ljusstakar och tände ljus.. såååå romantiskt! Vi åt oxfilé med bearnessås (kommer aldrig att klara av stava det ordet *skrattar*) med pommes och sallad (jag får alltid B´s sallad och den är sååå god, salladen alltså
) Efter middagen så for vi iväg och hälsade på två kompisar. Satt där och tjattrade hur länge som helst. Pratade om bröllopet och om deras hus i Thailand. Vad allting kostar.. bröllopet, huset och resor ner. Vad kan ska tänka på att handla i Thailand och hur man ska gå tillväga för att få bästa priserna. Ev kommer vi att fara ner dit inte inkommande vinter utan nästa, eller ev nästa höst (alltså inte i år).. tar ju lite tid att spara ihop pengar till resan om vi ska fara allihop, fyra pers.
Idag hade vi tänkt att vi skulle ha farit till den där affären i Bålsta som sa att jag kunde komma dit och byta skorna som jag köpte på Princessa.. men när jag kollade på internet om öppettiderna så såg jag att hon inte har några riktiga öppettider utan tidsbokning och att hon helst undviker helgerna *skit också* Nåja, vi får ringa och boka tid för att fara dit någon kväll nästa vecka istället.