• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Är det iiingen här idag???

Huset är uppe i 2,945milj.

• Izunia

jag e här!! en kort stund till!

• Yllo

Jag har fixat middag och precis uppvaktat lillkillen med hans presenter. Han blev ju 14 i onsdags

Spännande Topaz! Håller tummar och tår för er!

• Victory

Vad kul att ni köpt hus, Ammo! Och hoppas att ni får ert, Topaz! För oss går det sämre... Vi började tänka om angående ett hus som vi tittade på i höstas och som inte blivit sålt. Plötsligt kände vi att det vill vi ha! Men då har det precis blivit sålt! Typiskt! Och nu kan jag inte sluta tänka på det. Ett sånt hus kommer vi nog inte att hitta igen...

Men desto gladare är jag idag eftersom vi varit på stan och beställt ring!!! Det blev den som Daniel fastnade för direkt. Det var inte vad jag hade tänkt mig från början men nu känns det helt rätt! Jag har tyvärr ingen bild men den liknar denna fast med sju diamanter:

pg.photos.yahoo.com/ph/victorybrud/detail&.dnm=7b76.jpg&.src=ph

Dessutom hittade jag skor på Wedins för bara 380 kr! Tycker de är helt okej, de ska ju inte synas så mycket och framförallt var de sköna med lagom hög klack! *glad*

pg.photos.yahoo.com/ph/victorybrud/detail&.dnm=f9c9.jpg&.src=ph

• Ammo

Hej på er!

Nu har jag kommit hem från Sälen!
    Har haft det underbart!!!Det var massor av snö och inte en enda isfläck i backarna!Har nog inte åkt i så bra backar på 10 år! Brukar inte kasta mig ut i svarta backar men de var så bra så det var nästan bara de vi åkte nu!!!Ville stanna kvar! Inatt & i morse snöade det av tusan, ca 40 cm!!Så det var trafikkaos uppe på fjället nu när alla skulle åka hem.

Trodde att det skulle vara massor att läsa ikapp, men antar att ni kanske suttit på msn i stället?

Topaz, hur har det gått med huset?

Izunia, hur mår du nu?

• Ammo

Victory, skönt att du hittat din ring! Jag måste också få rumpan ur och gå och beställa min...
    Såg att flera butiker börjar få in bröllopskor nu tillbra priser. Testade också flera på Wedins nyligen. Ska nog vänta lite till så att fler får in. Men jag har egentligen hittat mina på Scorett, men de kostar 800, visst man gifter sig bara en gång kanske men skorna syns ju knappt så jag kan känna att där kan man faktiskt spara lite pengar. Det viktiga är att de är sköna så man kan gå i dem hela dagen.

Synd på huset!

Vi ska besikta vårt i morgon, håller tummarna att inget nytt dyker upp...

• Izunia

Hej Jessika!

Vad kul att du är tillbaka!! Vilken tur med snön och vädret ni hade! Önskar att jag hade samma tur senast i österrike..haha!!

Det blir nog stockholm 12-14 maj istället. Det är Lundakarneval helgen efter och da ska andi spela.

Victory - kul med ringen! Den var fin.
    Jag ska ocksa skicka iväg min till ylva nästa vecka för att fa den fixad!

• Yllo

Hej Jessica! Välkommen hem igen. kul att höra att du haft det skönt och trevligt i backarna

Victory - Tråkigt med huset.. är det inte typiskt att när man väl bestämt sig så är det redan sålt? *morr* Hoppas ni hittar ett annat perfekt hus snart

Isabelle - Neeeej! Varför just den helgen?? *snyft* Då ska jag göra min provkamning, och kan inte träffa dig *snyft snyft* Men ringen fixar vi ändå.. får väl skicka ner den till dig när den är klar

Ska ringa frissan och höra om det går att ändra tiden.. fast det måste vara en ojämn helg som jag far till Åland och gör det och helst inte för långt innan bröllopet. Nästa ojämna helg efter den 13:e maj är ju den 26:e när vi ska träffa prästen och då är det bara 1 vecka kvar!!

Victory!! Nu är det bara 54 dagar kvar för oss två

• Izunia

men ylva..är du upptagen fre-sön??? Jag tänkte skicka upp ringen nu...sa kan jag ju hämta den när jag kommer..kanske bäst att prova sa allt e bra??

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S