• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

Vad trevligt ni hade Ylva!
    Jag har blivit bortskämd förra veckan och ätit pa fina restauranger...:)

Victory! Snyyyygg!! Var det kopian? Eller har jag missat...?

Jag är BAKIS! :D :D Joohooo vad vi dansade igar! Var pa salsa och som inte tänkte ga ut...jag som inte ville ut...men jag mar nog sämre idag med min förkyldning :?

jag ska försöka pilla mig till soffan nu...;)

• Yllo

Låter i alla fall som om du haft en toppen semester Iza!

Var iväg till Skärholmen idag för att kika på lite vår- och sommarkläder. Hittade en massa fina saker som jag skulle kunna tänka mig, men just nu känner jag mig inte beredd att betala 400 kr för en kjol!! Fast jag köpte en bok åt mig på rean. Hade kostat nästan 300 kr och nu fick jag den för 60 kr *yes* + att jag köpte en DVD-box med en serie av Barbara Taylor Bradford.. serien om Emma Harte (älskar dom böckerna). Kom hem och satte första delen i dvd:n.. började titta.. B kom hem från sin lilla utflykt och såg några timmar med mig. Började fundera hur lång filmen var egentligen.. den var 6 timmar!! *pust* men nu har jag i alla fall sett hela del 1 så nu har jag bara del 2 och 3 kvar fast dom tar jag nog i morgon... *skrattar gott*

• Victory

Yllo: Den andra klänningen ska vara klar i mitten av maj, tidigast...

Izunia: Ja, detta var Dion-kopian från e-bay.

• BlueTopaz

Hur går det för dig Jessica, har ni skrivit kontrakt nu??

• Yllo

Ja, Jessica.. hur går det?? Är allt skrivet och klart nu? Kan jag släppa tummarna för att inget ska gå snett i sista minuten?

• Ammo

JIIIHAAAA nu var man fattig som en kyrkråtta!!!!Men ett hus rikare :)
    Kontraktet är påskrivet!!!!

Ska besikta det nästa vecka (måndag) men vet ju att inget konstigt kommer dyka upp.
    Inflytt from 9 juni.

Känns helt sjukt konstigt att vi äntligen har hittat ett hus som är vårt!!!

• Yllo

Härligt Jessica!! Bara att säga grattis! Visst är det en härligt känsla när man hittar huset som är ens eget
    Karin... hur går det för er? Varit på några spännande visningar i helgen?

• Ammo

Tack Yllo!Ja, det känns underbart att kunna gå ut till alla som frågar hela tiden och säga -nu har vi köpt ett!
    Fast det känns lite overkligt samtidigt, kan nog inte fatta att vi ska flytta osv..

Ja, hur har det gått för er idag Karin?

• Yllo

Visst känns det lite overkligt i början.. ska erkänna att jag nu 2,5 år senare ibland också får känslan av overklighet.. att vi har vårt hus B höll på hela e.m. och kvällen igår med att spackla väggarna i "datarummet" (just nu har vi datorerna i det som ska bli dotterns rum) och avslutade med att spackla golvet så jag var tvungen att logga ut.. (hennes rum ligger innanför datarummet).

Så nyfiken Karin.. hur går det?

• Izunia

Grattis Jessika! Vad kul att ni äntligen fatt huset!! :)

Det är alltid pirrigt tills man fatt ordning pa allt och ser hur mkt bättre det är!

Har ni hittat nat intressant Karin?

Jag kommer till stockholm i maj, det vet jag. Datum ej bestämt, men det blir fre-sön. Hoppas vi kan ses alla da! :)

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S