• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

hej tjejer...är nan där??

• Ammo

hej!!!!! jag är här, snörvlande, 39 i feber oc halsfluss, annars är det bra ;)

Har du kommit hem eller är du kvar?

• Izunia

nä jag är kvar..
    Det regnar idag iegn....:(

Igar var det 18 grader!!! utmärkt dag i backen. Lite blöt snö men det var bra akning fram till kl 14. Brände hela huvet! ahha..

Ska ta det lugnt idag. Inget festande och drickande...

Jag snörvlar och hostar ocksa...Trist att bli sjuk sa fort man kom hit.

Har ni bestämt er för huset eller?

• Ammo

oj, 18 grader! Då kan man ju åka i en top!
    Ja vi har bestämt oss och har sagt att vi gärna köper det.Men jag måste prata med mannen i huset, frun har inte så mycket koll. Så han ringer i morgon el på tors...så inget är klart än. Vi har blivit snuvade på mållinjen förut så vi har lärt oss att kråkan ska sitta på pappret innan vi jublar...

När kommer du hem?, vi saknar dig!

• Izunia

ja bäst att inte ta ut nat i förskott sa nu inte blir besvikna. Men det later ju lovande!

Jag kommer hem fredag eftermiddag/kväll. Jag saknar er ocksa...!! Jag behöver min dos att bröllopschattkompisar! :D

Det var saaa varmt igar! Svettades som en gris. För mkt kläder pa mig, men som tur var hade jag en lite ryggsäck där jag kunde trycka ner min fleecejacka. Sedan satt jag i linne i baren! Ser ut som en tvättbjörn i ansiktet nu bara! :)

• Izunia

ok, maste snart kila vidare. Vi hörs igen när jag e hemma till helgen!

Lycka till med husköpet Jessica!

Kram pa er!

• Meddelande borttaget
  • Yllo

Va kul att både Oms och Iza tittade in.
    Det verkar som om alla vi utom Karin håller på att bli förkylda... *host host*

Åhhhh Jessica.. snacka om att man sitter på nålar precis så här före ett nästan klart köp. Vi var supernervösa B och jag när vi fick beskedet om att vi vunnit budgivningen.. fast det var samma sak här.. Vi ville inte ta ut glädjen i förskott förräns pappren var skrivna. Därför propsade vi på att dom skulle skrivas redan dagen efter vi fick beskedet och tur var väl det för några dagar efter det så kom det in ytterligare bud på huset, men då var det redan vårt

Vet inte varför jag nästan alltid får lunginflammation.. Har fått det hela tiden ända sedan min mamma dog. Hon fick alltid lunginflammation när hon blev förkyld.. och ett par dagar efter att hon dött fick jag min första...

Visst ja.. måste komma ihåg att fota champangeglasen och lägga in dom på sidan så ni kan få titta på dom. Ska försöka göra det i morgon när jag kommit hem från jobbet.

Har haft utvecklingssamtal med chefen idag.. för ovanlighetens skull tyckte jag att det var ett väldigt bra och givande samtal vi hade, detta trots att hon promt ville att jag skulle komma på planeringsdagen nästa vecka på torsdag (min lediga dag) och när jag påpekade det för henne och sa att torsdagar var enda dagen som passar för mig att vara ledig föreslog hon att jag skulle vara ledig två dagar följande vecka?!?!? Ursäkta, men är det två torsdagar i den veckan?

• BlueTopaz

Hej Oms och Izunia!!! =)

Ja, jag vill se bild på glasen Ylva!!
    VArför kan du bara vara ledig just på torsdagar?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S