• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

ahhh...jag skrev ett laaaaangt inlägg som försvann!!!

jag har INTE läst allt ert än...:)

Är i St Anton nu och vi har haft ganska daligt väder fram till nu. Stralande sol ska det vara nagra dagar framat sa jag ser fram emot skidakningen!!

Har festat alldeles för hart och kom hem kl 08 igar...aj aj..

Jessica! Vad kul med huset! Hoppas ni far det! Later underbart!!! Förstar vad du menar med pappa...bvor liite för nära min mamma har jag bmärkt nu..:)

Karin, vad skönt att du aterupptagit kontakten med din pappa. Hoppas allt ordnar upp sig. 5 ar är lang tid.

Vilken snygg ring du hittade!! Jag har själv sett den pa kaplans!

Ylva, jag har mailat dig! Kul att buketthallaren var bra!!

Vi hörs kanske senare i veckan tjejer. Annars när jag kommer hem!

Kram!!

• Ammo

Hej Tjejen!!

Synd att höra att ni haft dåligt väder. Får hoppas att resterande dagar blir sol som du skrev!!
    Åk lite skidor åt mig med nu!!

• BlueTopaz

Kul att du tittade in Isabelle!! Var rädd om dig i backen bara! ;)

Vad kul Jessica!! Åh, önskar man kunde se bilder på det!!
    Men ni besiktigar väl huset ändå eller? Har ni koll på hur allt funkar utan mäklare? Tomas sålde sin förra lgh privat men med Åsas hjälp. Hon var med och såg till att allt pappersarbete var korrekt, att allt funkade med banken osv så att inget blir fel senare. Tror hon tog mellan 5 och 10.000:- för det.

Vi tittade på ett hus i västra jakobsberg idag, helt ok. Men jag vägrar betala samma pris som i spånga när det ligger så långt ut. Utrop var 2,5milj för det kedjehuset.
    Kikade utifrån på två hus också, ett i Sollentuna som var helt ok men har tomtavgift..=(
    Nästa helg är det dock sjukt många hus vi vill se..!!

• Ammo

Hur blir det i morgon tjejer?
    Ska vi ses?

Jag förvarnar redan nu, har sjukt ont i halsen IGEN, SUCK!! Skulle inte förvåna mig om jag åker på halsfluss. Förra helgen hade jag ju någon konstig form av det men jag fick ju aldrig feber, bröt inte ut helt?!
    Kanske försvann det inte eftersom jag inte fick pencilin då?
    Så vi får se i morgon hur detta har utvecklats eller försvunnit.

• BlueTopaz

JAg är beredd på att ses imorgon iaf =) Det verkar som att precis alla är förkylda just nu så jag bryr mig inte om smittorisk iaf, bortsett från Leo förståss.

Hoppas du slipper bli sjuk!!

När får ni veta mer om huset?

• Ammo

Var det det på Bergsringen ni tittade på?
    Några av våra närmsta vänner bor 2 hus ifrån,på nr 8. Fint område!!

Blir det något husköp så kommer jag ju åka dit i veckan igen. Då kan jag ju ialla fall fota det utifrån...

• Ammo

Vi köpte vår nuvarande lägenhet privat.Hade ingen mäklare alls då. Men jag ska kolla upp allt noggrant denna vecka på de sakerna som vi är osäkra på om vi nu ska köpa det...De par som tänkte köpa det först hade gjort någon enklare besiktning utan anmärkningar och syrrans man Lasse som har stenkoll var med idag också och synade alla vrår. Men man vill ju att alla typer av försäkringar ska gälla så vi kanske tar dit en besiktingsman ändå om det krävs.
    Tänkte kanske ringa Åsa och fråga om råd om vi behöver just med kontrakt, avtal mm.

• Ammo

Jag ska ringa banken i morgon och få alla siffror svart påvitt. Vi har ju ekonomin till att köpa huset men vill ha exakta månadskostnaden på papper.
    Tycker vi att allt är ok, så ska vi ge dem besked typ i morgon eller på tisdag om vi tar det eller ej.....spännande.
    Vi ser det som galet att INTE ta det, ett sådant här erbjudande kommer kanske inte igen!

• BlueTopaz

Jo precis!! Tycker inte du att 2,5 är ganska mkt där ute?? Vet du vad de köpte sitt för?

Aha, var det ngn ni kände som hade lgh innan??

• BlueTopaz

Jag håller med! Helt perfekt =)
    Var i jakan ligger det?

Vad tror du att det kommer kosta i månaden?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S