• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Vad roligt att du kommer Isabelle!!!
    Det enda jag har planerat den helgen är på lördag kväll då min farbror fyller 60 år. Men annars kan jag nog träffa dig när som helst.
    Det finns dock en liten risk att det inte går och det är om min syster får barn då.
    Det var planerat till den 24:e men tyvärr måste hon förlösas med kjesarsnitt denna gång och då kommer det troligtvis ske ca 10 dagar innan. Och under sjukhustiden kommer jag troligtvis ta hand om Rasmus (2,5 år). Men hon kommer förhoppnigsvis få reda på vilket datum det blir denna vecka, då vet jag med säkerhet hur det blir.
    Kanske går att lösa ändå, Martin kan ju ev ta honom ett par timmar medan vi tar en fika eller så...vi får se, håller tummarna på det bästa.

• Ammo

I morgon kl 10 ska vi besikta huset, nervöst. Har lånat hem en fuktmätare som vi ska kolla källaren med. Besiktningsmän mäter ju inte fukt och vi vet att det är ev fukt i källarförådet, hoppas verkligen inte det är något allvarligt. Vi kommer ju med säkerhet köpa huset ändå men vi måste ju kolla hur bra eller illa detta är först.

• Izunia

Da kanske det är bäst om vi kommer helgen 26:e??

• BlueTopaz

Hej Jessica! Kul att ni hade så roligt!!
    Håller tummarna för besiktningen imorgon!!!

Vårt hus är nu uppe i 3.045.000:- Heeeelt sanslöst iom att det är så himla mkt som behöver göras på det. Undrar verkligen om vi ngnsin kommer att ha råd med ett hus som vi vill ha?!

Synd på huset Victory! =( Hur kom det sig att ni inte ville ha det från början? Fina skor för så lite pengar!

Den 26e låter ju onekligen som ett bättre val med tanke på ev. förlossning, fester och Ylvas resa.. Eller??

Jag hade en skitkul helg iaf, festen var verkligen toppen. Kan säga att jag aldrig tidigare suttit/ legat så nära 5 män med kroppskontakt både här och där på samma gång förut.. De har en stor varmbadstunna på gården som är avsedd för max 6pers, men vi var 20st i den... varav ca 4 var tjejer. ;)

• Yllo

Jaha.. då får jag inte träffa Iza *snyft* Första helgen du föreslog så är jag på Åland och gör provkamningen. Far på fredagen kl 15 och kommer tillbaka på söndag ca kl 17.. den 26/5 är vi på Åland och har vigselsamtalet med prästen, far till Åland onsdagkväll eller tosdag på morgonen och kommer hem på söndag ca kl 17.

• BlueTopaz

Vad trist Ylva... =( Fast du har ju roligheter för dig istället iaf =)

Jahapp.. så väger man 66,4kg igen då... Trots att jag höll igen otroligt i helgen, åt bara ca 300kcal mer än jag skulle på festen. Har gått på 1-3h prommis varje dag förra veckan och ätit på pricken 1300kcal, hur i HELVETE kan man då gå upp i vikt!?? *sur*

• Izunia

Karin - nu innan bröllopet föreslar jag att du slutar/drar ner otroligt pa kolhydrater!! Och minska intaget av kött. Vi kvinnor behöver inte lika mkt köttproteiner som män. Ät fisk och kalkon istället.

Ylva...ja jag vet inte alls vilken helg annars...finns inte sa manga kvar! ;)

• Yllo

Ja, Isa.. inte många helger kvar.. men du kanske kommer upp till sthlm fler gånger och då kan du ge dig katten på att jag minsan ska se till att jag är hemma

Ringen kan vi fixa ändå.. Det är ju inget som hindrar att du far och hämtar ut den själv tillsammans med Karin och Jessica. När jag lämnar in den så kan jag säga till om att det är antingen du eller jag som kommer och hämtar ut den och då kan du ju prova den innan och se att den verkligen passar.

Trist ändå.. jag hade sett fram emot att få träffa dig men vigselsamtalet kan jag inte ändra på.. däremot kanske jag skulle kunna ändra hemresedagen till lördagen istället så skulle vi kunna ses på söndagen?! *förhoppningsfullt*

• Izunia

ja det e trist...Lundakarnevalen är endast var 4:e ar...och andi ska spela sa jag vill inte aka den helgen..:(

5-7 kan jag nog inte heller...

• Yllo

Den 19-21 maj då? Då borde det väl inte vara några fester eller dyl.. Annars försöker jag komma hem redan lördagen den 27 maj så kan vi kanske ses söndagen den 28/5?

Det löser sig säkert... om inte nu i maj så kanske lite längre fram

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S