• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Oj, Jess! Det var ett väldigt bra pris! Var var ni någonstans och provade kläderna?

Tråkigt att du är förkyld igen.. själv tror jag att jag klarar mig från förkylningar nu

• Yllo

Jättefina bilder på lägenheten! Tror helt klart att den kommer att säljas fort

B ringde guldsmeden idag och frågade om min ring.. Han som ska fatta in stenarna ligger på sjukhus så den är inte klar än. Förmodligen får vi den först i slutet av den här månaden eller böjran på nästa månad. Jag vill ju ha den NU!!

• Ammo

Det var pris när man hyr kläderna alltså.

Vi upptäckte nu att vår grannlägenhet, den som ligger vägg i vägg och har balkongen intill oss, ska säljas och visas samma dag, galet! Men enl vår mäklare så borde det inte påverka vår försäljning alls. Tycker vår är finare...
    Den är näckrosvägen nr 27.

• Yllo

Aha. Jag trodde ni skulle köpa

På sätt och vis kanske det är bra att lägenheten brevid har visningen samma dag. När vi sökte hus hittade vi ett i "vår" prisklass som vi var och tittade på. Samma dag hade grannhuset visning och alla tittade även in i det huset. Dom fick sitt hus sålt till ett mycket högre pris än vad dom räknat med just p g a det.. det var så otroligt många som kom och kika och deras hus var finare än det andra (som vi var spekulanter på)

• Izunia

Fin lägenhet! Otroliga priser i stockholm!!

Jag trodde mina tärnklänningar skulle komma idag...:( Da kommer de väl efter helgen...snyft! Det är ju länge tills dess! har ju väntat 4 manader nu!!

Ska iväg pa hundträning snart..det blir väl inte sa länge..orkar inte! ;)

• Izunia

by the way...jag har börjat tveka lite ang mina örhängen...har ju hittat unmderbara Thomas Szabo...mmmm!!! Lite dyra, men ska be andi kolla flygplatsen imorgon!! Kanske är mkt billigare...:?

• Yllo

Tråkigt att dina tärnklänningar inte kommit än.. men dom kommer nog i nästa vecka ska du se!

Önskar att jag hade haft tiden att beställa en BJ-klänning åt min styvdotter, men jag vågade inte chansa med leveranstiden *suck* Synd att jag inte är bjuden till något riktigt fint bröllop eller vet att jag kommer att ha anvädning för en sådan klänning.. är lite sugen på att beställa en åt mig annars. Men B skulle bli galen om jag köpte en BJ-klänning bara för att ha den hemma i garderoben

• Ammo

Vi hoppas att det blir en possitiv effekt?!De ha ett högre ut pris 1,325, vi har 1,295 men vår är finare. Jag har varit inne i den lägenheten en gång och som ni ser så är den inte lika ljus och i ordninggjord som våran.
    Jag vet att han köpte den för knappt ett år sedan för 1,4så man undrar ju varör han ska flytta igen?!Ensam man i 50 års åldern..

Har sååå svårt att bestämma mig för smycken. Men jag kommer nog inte köpa din tiara Yllo. Jag tror att jag kommer ha pärlor i håruppsättningen och då blir det för mycket med både det,slöja och tiara tycker jag, kaka på kaka.
    Men där begränsar jag mig dock, då måste jag ju ha pärlhalsband, hm...vilket jag tycker är fint och klassiskt,men det ska jag inte ha det så kan jag inte heller ha pärlor i håret...hm...

Synd att dina klänningar inte kom idag! Jag vet hur det känns att vänta, vill verkligen ha min klänning NU, det är minst en månad till innan jag får den!

• Izunia

Ja det är supertrist att klänningarna inte kom..:( Hoppas ringen kommer fram iaf!! Jag skickade rekommenderat!

Jessie, kan du inte ha snygga oklassiska (?) pärlörhängen och inget halsband?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S