• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Victory

Fast Daniel har börjat med bröllopsbantingen sedan vi provade kläder. Han har nu gått ner 7 kg så han är inte lika rund i ansiktet längre! Han är för djä*lig på att gå ner i vikt, han bara bestämmer sig och så rasar han i vikt. 7 kg på en månad är inte så illa! Men då äter han nästan ingenting... Inte att rekommendera!

Själv har jag ring-bekymmer! Jag har ju valt ring men kan inte bestämma storleken. Jag tycker att min förlovningsring är lite för stor men samtidigt vet jag inte om jag vågar ta en mindre storlek. Kanske blir den för liten och fingrarna blir väl större med åren? Hur resonerar ni?

• BlueTopaz

Victory, det är lättare att minska än öka ringen! Men så mkt större blir inte fingrarna förrän man blir riktigt gammal heller om man inte går upp en hel del i vikt förståss.
    Om du tycker ringen är lite stor nu skulle jag ta en storlek mindre iaf, man vill ju inte tappa dem!

• Izunia

faktiskt tvärtom vad gäller ringar..lättare att ta ut..

Jag har samma problem som du Victory. Min ring kan trilla av när jag e blöt om händerna..men guldsmeden tyckte inte att jag skulle förminska..

• Izunia

jessie..det finns en Thomas Sabo affär i stockholm.

Pa Birger Jarlsgatan 15.

Kolla där om du har vägarna förbi! :)

• Ammo

Hej!

Sov till 11.20 idag!! Sååå skönt!
    Ska iväg och få lite insperation till vår önskelista nu, ut och fönstershoppa lite ;)

Victory, ja de kommer ha liknande kläder, fast Martin kommer ha mycket ljusare under.

Ska nog ta med mig bilden på ringen också, ska till Jakan så då kan jag slinka in och kolla i de butikerna på vad de skulle ta för att göra den.

Topaz, kan trösta dig med att jag gått upp nästan 2 kg igen, har syndat ordentligt sista 3 veckorna. Men jag åt ju inget när jag var sjuk så det kg jag gick ner då är ju tillbaka + ett till, suck.Men jag ligger i alla fall på -3 sen jag började, nu 65 kg.
    Ska bara bli av med förkylningen sen blir det både ett nytt GI ryck och träningen måste sätta fart också.

Måste sätta fart nu M väntar på att jag ska bli klar.

See u later..

• Victory

Det är inte så att jag tappar ringen men den går väldigt lätt att ta av om jag är kall om fingrna (vilket jag oftast är). Men t.ex. på morgonen och på sommaren när jag är varm och fuktig om fingret sitter den tajt. Då skulle en mindre ring inte gå att ta av. Problemet är att knogen är betydligt större än fingret i övrigt. D.v.s. ringen måste vara tillräckligt stor för att få över knogen men om den är för stor snurrar den och åker fram och tillbaka på fingret. Jag tänker också på att fingret förmodligen sväller vid ev. graviditet och jag vill helst inte behöva ta av ringarna då. Men det är sant att det ju kan dröja många år innan fingrarna blir större, och jag har inte planerat att gå upp i vikt... Det är väl ändå bättre att ringarna passar bra NU och så får man i så fall ta ut dem i framtiden.

Åh, visst har man värdsliga problem...

• 26maj2007

hej tjejer!

måste bara höra var par av er som gjort spraysolning.

Hur länge hållder det? i en hanna tråd fick jag svaret att det bara håller en vecka?

Att det smetar av sig jätte mycket på kläderna.

• Izunia

jag har själv aldrig gjort det men har haft vänner som inte varit nöjda.. Men man far väl prova pa i god tid före..

• Ammo

Tiger, jag gjorde en spraysolning rätt nyligen för att testa. Det var en som sprayade maig så jag stod inte själv i en dusch. Jag såg ut som en ne**r direkt efteråt vilket jag inte tyckte var direkt snyggt, se groups.msn.com/jessicamartin2006/jagampmartin.msnw&PhotoID=67
    Men på kvällen skölde jag av mig och då försvann allt överflödigt. Bästa färgen hade jag dag 3-5 sen började det förvinna mer och mer. Men det höll ca en vecka drygt. Jag var ändå rätt nöjd måste jag säga.
    Men om du tänkt göra detta till bröllopet så bör du göra det nu för att testa och så du vet hur långt innan du bör spraya dig innan dagen D. Jag skulle säga att du skulle spraya dig på tisd-onsd om du gifter dig på lörd. Men det beror på hur brun du blir och hur brun du vill vara då.
    Jag satte på mig "lösa skitkläder" ifall det sladdade på kläderna. Och det blir som ett överlager på kroppen som ev kan kladda av sig på kläderna, men jag tyckte ändå inte det gjorde det på mig. Men eft jag hade skölt av mig på kvällen så kladdade man inget alls.
    Jag betalade 200 krmen har förstått att det var ett billigt pris, normalt kostar det nog runt 350 kr.Hoppas du fick svar på det du ville?!

Har varit ute och fönstershoppat lite nu så vi har kommit på några fler saker till önskelistan...

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S