• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Jess, är det ingen annan från jobbet där då?
    Komiskt att ni oxå tittat på huset!

Känns dock lite jobbigt att det är så långt bort eftersom jag ofta är i stan och många vänner söder om stan. Tänk sedan oxå om man får ett jobb inne i stan då får man gå upp jäkligt tidigt och det är långt att åka..

• Yllo

Komiskt att ni tittat på samma hus Ammo och Topaz!

Jag hade nog satsat på huset Topaz... att renovera badrum behöver inte bli så dyrt.. allt beror ju på vad man vill ha för material i det och hur mycket man byter ut. Golvet såg rätt fräscht ut så det kan man spara.. kaklet i övervångingen så inte heller helt fel ut...

Har du någon att gå ut och äta med ikväll av dina kollegor Ammo?

• Ammo

Nej jag är här själv. Det är nog en kille från Microsoft också men jag vet inte om han sover här någonstans...

Jag tycker det känns jätte jobbigt att flytta utåt,men det är väl en vare sak.Från Jakan med tåg tillstan tar exakt 20 min tror jag, så det går fort, 5 stationer. Så länge jag jobbar kvar så åker ju jag bil. Men hur kul brir det under hösten då alla butiker ska ha utbildningar innan öppning, jag får ju sitta i rusningsköer då, suck!
    Men men man kan inte få allt....

• Izunia

Vad trakigt att du sitter själv Jessika...:(

Karin, det behöver inte vara sa dyrt med renovering...skäms nästan att säga hur mkt vi betalade - för allt!

• Izunia

ohhh har ni sett att sökfunktionen är igang?? :D

• Ammo

hej Iza! Jag jag dåg det...

Måste gå ut och äta snart, fast jag är inge hungrig än...

• Yllo

Hej Iza!
    Jo, sökfunktionen har varit igång några dagar.. men jag har inte använt den än.. och jag vet inte om någon gör det med tanke på att den låg nere så länge.

Bon apetit Ammo!

• Ammo

Har varit och ätit nu, pannbiff och potatis,gott.

• Yllo

Oj det lät gott Ammo.. själv sitter jag och funderar på att laga lasange någon dag.. har aldrig gjort det tidigare fast B sa att det är jätteenkelt, trots att inte heller han gjort det tidigare. *hihihi*

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S