• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Är det bara jag som tyckte Panduro hade ett överkomligt pris på banden? Fast jag behövde ju inte samma mängder som ni andra

• BlueTopaz

Haha, ja kanske Ylva?? ;)

Ammo: Hur blev det med brun utan sol- duschen, hur länge satt den i?

Vi ska på stor fest i helgen, och jag har INGET att ta på mig! =(

• Yllo

Det enda jag irriterade mig över var att jag var tvungen att köpa en hel rulle när jag egentligen bara behövde 1,5 m

Ja, Ammo.. hur gick det med solduschen? Funderar på att pröva själv, men är nyfiken på vad du tyckte om resultatet och hållbarheten..

• Ammo

Hallå!

Galen dag!!!Skulle vara i Västerås kl08.30 och vaknade 07.45, snacka om panik, satt i bilen 07.50. Fick varken i mig frukost eller lunch,åt en macka vid 15. Stessa hem till kl 15 då Åsa/mäklaren kom och tog underbara bilder på vår lägenhet. Ut till syrran för att låna och sätta på takboxen, hem åt och jobba. Packa och duscha, så NU är jag klar för dagen, phu!!
    Åker ju till Sälen i morgon, därför all stress.

Jo, solsprayen blev väldigt bra dag 2,3,4,5, då såg det ut som en naturlig bränna, som om jag hade varit utomlands en vecka. Ne**er färgen,den chokladbrun-svarta färgen försvann ju när jag duschade på kvällen vilket jag var glad för,det var för mycket. Den höll nog runt en vecka, nu är den nästan helt borta.
    Jag var nöjd måste jag säga förutom första dagen.

• BlueTopaz

Schysssst hus!!! Verkligen värt 3,3milj!

• Yllo

Vilket underbart hus Ammo!! Helt klart värd 3,3 milj.

• BlueTopaz

Hej tjejjer!
    Igår bokade vi dopprästen till bröllopet oxå och imorse ringde tjejjen som ska göra bords-blommorna, vi ska mötas upp i juni och och kolla hötorgets blomutbud och bestämma hur de ska se ut. Hon verkar jättegullig och gör dem åt mig för 400-600kr beroende på hur mkt jobb det blir.. (hon pluggar till florist)

Skönt att ha det fixat!
    Har nu kvar:
    ngr inbj. till ska ut
    Rispåsar
    Bordsplacering
    Festprogram
    försäkring till ringen
    Sångerna till kyrkan plus psalmer
    Hyra högtalare
    och pärlbanden till min bukett skall träs.

Tror det var allt faktiskt?

• BlueTopaz

Just det, vägde 65,8kg imorse så liiiiiiite går det neråt iaf, men måste gå fortare om jag ska hinna ner till 59-60

Huset är uppe i 2,855milj nu, vi är högst so far.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S