• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • 26maj2007

ni har blivit ett fint litet gäng.

brukar gå in och kolla läget så jag har koll på er .

• Yllo

Tiger - det spelar väl ingen roll om du ska ha en MS eller inte

• BlueTopaz

Ja, den 13/4 menar jag ju så klart, läste fel!!

Isabelle, startar du en ny tråd!? SÅ vi inte alla gör det! Så kan vi leta lite sen!

Klart du hör hemma tiger inget snack om saken!!!

Min mamma köpte två dyyyra jeans till mig idag, hon stod inte ut med att kläderna hänger på mig sa hon.. hihi, så uppenbarligen går jag neråt lite i strl men inte på vågen. Dock tvingade hon på mig väääldigt tighta sådana så magen hänger över lite, men snart försvinner väl det hoppas jag! ;)

• 26maj2007

nej i och för sig. men det känns så konstigt då ni snart ska gifta er. sen är jag ensam kvar.

• BlueTopaz

Men du kan ju vara med så länge vi är här! Och vi lär säkert hänga här då och då även efteråt!

• Izunia

Tiger! Vi kommer hänga här efterat och visa bilder och sa!! Da ska du vara här och höra och lära av vara misstag!! :D

Ok, jag hittar pa nat bra namn...:)

• Yllo

Ska genast byta dator....

Ja, Tiger.. vi kommer helt klart att stanna kvar här och lägga ut bilder och prata om bröllopen, resor m.m. Klart att du ska stanna kvar här med oss!

• Ammo

Oj, det är ju i morgon i så fall!
    Lättast att hitta den är väl om det heter samma sak?

• BlueTopaz

Kliver in till msn jag med!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S