• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Ok, då vet jag Ammo. Topaz kanske är intresserad av tiaran, annars lägger jag ut den på köp och sälj sidan

Visst kan det vara svårt att välja smycken. Jag hade också lite problem då jag från början hade tänkt ha ett par örhängen som gått i arv i min släkt. Många av kvinnorna i släkten (bortsett min mormor) har haft dom på sin bröllopsdag. Nu blir det dock inte att jag har dom då jag istället valt att ha aquamarinerna jag fått av B istället.

• 26maj2007

jag som redan har allt det klart och det är så passande till min klänning.

jag kommer att ha ett pärlhalsband(sötvattenspärlor) som min mammas mormor har haft. sen har mamma köpt små enkla pärlöronhänge(sötvattenspärlor). Kommer att ha uttsatt hår med slöja fäst in under frisyren och en tiara (guldfärgad) med pärlor och en liten strasskant.

• 26maj2007

uppsatt hår ska där stå

• 26maj2007

Izunia

tråkigt att de inte har kommit. tu får ta kort så fort de kommer så vi får se.

• Izunia

:D

Jag trodde jag hade smycken och allt klart..men sa gar det när ögonen fönster shoppar!

• Ammo

Om jag har känningen som den är nu och det kommer jag nog ha (dvs inte halterneck) så måste jag ha ett halsband känner jag. Bär alltid halsband så jag skulle känna mig naken och kal utan.
    Men det lutar nog åt ett vanligt klassiskt pärlhalsband tror jag. Tycker det är så fint med pärlor i håruppsättningen så då blir det genomgående. Ska ev även ha små pärlor i buketten tror jag.

• Izunia

ja det later fint! Själv har jag nästan aldrig halsband men älskar stora örhängen..

Jag kommer nog att knipa ihop och köpa dessa thomas sabo som jag gillar..man kan inte se dem pa hemsidan..men de är saaa fina..

• BlueTopaz

Hej tjejjer!

Jag kan inte sova.. Åt alldeles för mkt på påskmiddagen hos pappa ikväll och jag har verkligen ångest, såpass att jag inte kan sova.. damn it! Börjar bli lite sjukt det här.. =(
    Tomas sussar och Leo ligger oroligt o vrider sig o vaknar då o då sitter och klappar honom till sömns, blev mkt för honom ikväll

Jo, det är mitt band på annons. Jag vet inte om man kan ta det för rosa? Det är ett mellanting av rosa och guld skulle jag säga??

Faaan, nu plingade T´s telefon (jobb kalendern) och väckte leo IGEN när han äntligen somnat!! O jag var redan irriterad på honom...

• Victory

Ammo: Då kommer våra blivande att vara ungefär likadant klädda! Bra smak! Fast min ska ha en svart frockcoat som är lite mönstrad i tyget, visst la jag ut bilder tidigare? Jag kan lägga ut länken igen:

pg.photos.yahoo.com/ph/victorybrud/detail&.dnm=7e02.jpg&.src=ph

Yllo: ska du sälj din tiara? Hur ser den ut?

Izunia: Jag funderar också på Szabo-smycken! Men nu har jag hittat ett liknande halsband som var mycket billigare. Jag köper det om jag hittar matchande örhängen till.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S