• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Nu är det bara 59 dagar kvar för mig!!

• Ammo

Det är faktiskt superenkelt med lasange,plattor, köttfärssås och bechamellsås, har inte en aning hur det stavas. =klart.

Har kommit hem ifrån Örebro nu, skönt. Hade fått 25 nya mail bara för att jag var borta, galet.Det brukar komma typ 10 på en dag.

• Izunia

tjena tjejer...

Gud vad jag e nere idag...:( pga det vi pratade om sist..Ylva du kanske missade det. Vi far ta det pa msn...

• BlueTopaz

Känns det värre nu isabelle?? Jag lovar, det går över! Men så nära inpå känns det självklart jobbigare...

• Yllo

Iza.. Jag får se om jag kan slita bort gubben från den andra datorn där msn är installerat... försökte få kontakt med dig för några kvällar sedan men då svarade du inte.. sist jag kikade in var du inte vid datorn heller

• Yllo

Var håller Topaz hus? Har inte "sett" henne på länge nu *fundersam*

Det var jättekul att sitta på msn igår.. hade ingen aning om att det kunde vara så kul att chatta där... men nu är min jungfrutur avklarad

• BlueTopaz

Haha, jag är här ngr gånger om dagen men har inte så mkt tid och inte så mkt att säga just för stunden.. ;)

KAn iof säga att jag var på panduro igår och kåpte metervis med dyyyrt champagnefärgat sidenband samt ståtråd och pärlor att ha i buketten. Så nu ska det träs pårlor!

Annars har jag gått upp lite i vikt i ngr dagar nu igen trots att jag kämpar så.. grrr!!!!

• BlueTopaz

Vi får förrästen ta med vår doppräst till ingarö kyrka utan kostnad! ;)

• Izunia

hallloooo...:D

Ja msn var givande igar!
    Jag vet Karin, jag har ju köpt mina sidenband där ocksa, manga hundra kr...och jag behöver mer!!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S