• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Vad ska du ha för frisyr? Ska du ha slöja? I så fall, hur lång?Enkel eller men pärlor på? Är det mycket pärlor på klänningen?
    Jag tycker det är vacket med enkel tiara om det är mycket på det övriga och tvärtom.

Men om du är: 6,10,4
    och jag är: 10,14,6 så kan jag ju inte ha en 8:a i alla fall. Men jag borde väl komma i en 10:a?
    Jag kommer inte in på deras hemsida, gör ni?

• Izunia

pa samma sida finns frisyr m.m

• Tiger72

varför skriver ni så många olika mått? blir ju helt förvirrad

• Izunia

haha om man räknar vilken storlek man är per kroppsdel!

Men personligen gillar jag när korsetten är lite mer öppen. Alltsa inte helt atdragen. En 10 ska du köpa!

• Ammo

Nu när jag ser den så har jag ju varit inne och tittat på den förut.
    Den är så vacker!
    Gillar också glitter men eftersom det är så mycker på klänningen och du ska ha lång slöja så skulle jag absolut ta en enklare tiara.
    Då blir det mer stilrent av allt inget blir "to much".

Jag är inställd på att bara ha slöja men nu när jag sett era fina tiaror så kommer jag nog testa en för att se hur det blir.
    Min sambo gillar enkelhet så jag vill inte komma in i kyrkan som en discokula då säger han väl nej..;)

• Victory

Jag är nu också inne på att beställa en klänning, jag har fått tänka om väldigt snabbt eftersom jag inte hittade något i bröllopsbutiken i stan. Så nu känner jag mig väldigt stressad över att hitta en snygg klänning och att komma fram till rätt storlek.

När gifter ni er alla? Vi gifter oss 3 juni och det känns som om tiden går väldigt snabbt just nu. Hinner jag få klänningen om jag beställer nu, tror ni?
    Varifrån beställer ni? Bridesave har jag kollat, finns det fler som ni kan rekommendera?

Åhh, vet inte riktigt var jag ska börja...!

• Izunia

den jag köpte (egentligen bada) var väldigt billiga pa ebay.

Jag ska ev skippa halsband..

• Ammo

Är det verkligen din mamma på bilden?
    Hur ung är hon och hur ung är du om hon ser så fräsh ut?!!

• Tiger72

ska först och prova sen blir det nog att beställa

B=31,5
    M=26
    H=31

Tror att jag får beställa en 2 jag vill ju inte att snörningen ska gå ihop.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S