• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

be om tillgang..star det bara.

• Izunia

om du klickar pa länken..var hamnar du da??

• BlueTopaz

Yllo, snygg frilla!! den lånar jag gärna som inspiration!

Jag tror iaf att du kommer vinna tiarorna =)

• Yllo

Visst var den fin?!
    Fast jag hittade en hel del fina frisyrer på länken som du la in också Ska försöka mig på en kombination av fler... ska printa ut min favvosar och så får min frissa göra sitt bästa

• Izunia

Gillade du den blonda? Jag ska ocksa blanda ihop men jag hittar inte fler som är i den stilen jag tänkt mig..

• Yllo

Jepp, jag gillade den blonda. Hittade massor med fina frisyrer på den länken som BlueTopaz skrev lite tidigare. Många var dock med utslaget hår, något som jag inte tänkt mig.. men det fanns även jättefina uppsättningar.. så någon slags kombination av lite lösa lockar och uppsättningar är vad jag funderar på nu

Har dock bestämt mig för att köpa lite löshår... kommer nog att behövas oavsett vilken frisyr jag väljer
    Undrar bara om det funkar lika bra med syntetiskt löshår som äkta.. Det är ju en enorm prisskillnad där.

• Izunia

det funkar lika bra. Eftersom du bara ska ha det i frisyren sa att säga. Jag maste ju ha massor!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S