• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

ha! samma tiara kostar fran $9.95 till $18.95!!! Har jag tur vinner jag min för $2.76!!! Hoppas ingen höjer

• Izunia

det verkar konstigt...använder du endast sma bokstäver?

• BlueTopaz

knske vill de inte ha två likadan bokstäver i följd??

• BlueTopaz

korsetter ska vara tighta.. (inte så obekvämt faktiskt..) men man vill ju inte ha strutbröst och höftbullar.. ;)

• Ammo

nu funkade det med ett annat ord. verkar som den inte ville ha 2 L?!

Men BlueTopas sa att man kunde föra över från sitt tex personkonto till paypals typ pg konto, men nu frågar de efter vilket kort jag vill registrera?
    Ska jag välja Visa som är kopplat till mitt personkonto?

• Izunia

BlueTopaz
    Det brukar vara ganska bekvämt med korsetter även om det inte ser sa ut. Du kanske ska prova en storlek större sa det inte rinner ut pa annat hall!!

• BlueTopaz

skit i kortet!
    Det behövs inte även om de gärna vill att du använder kort.

• BlueTopaz

jag tror faktiskt korstte var lite stor för den gick inte att snöra ihop varken uppe eller nere tillräckligt då gick korsetten ihop

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S