• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Tiger72

Victory

på denna sida är Jeraldine billigare
    www.treschicbridal.com

email adress:GOWNSALES@treschicbridal.com

där kostar den 682.2 dollar, frakt till sverige 60 dollar inkl försäkring. De kunde även skicka klänningen som gift så har man tur så kan man slippa tull som är 40%.

vet inte hur lång leveranstiden är. bästa om du skriver dit och frågar. de har varit snabba på att svara när jag har skrivit.

om du har svårt med engelskan som jag så har jag hittat en bra sida man kan få hjälp av.

lexikon.nada.kth.se/sve-eng.shtml

jag har även haft kontakt med Destiny´s Bride. www.destinysbride.co.uk/Index-4.html

där kosta klänningen 393 uk pound inkl frakt och försäkring ca: 5300:-. klänningen skickas från usa till sverige. där är de villiga att skriva ner priset på paketet så om man fastnar i tullen så blir det lägre belopp man betala tull för.

tyvärr är leverans tiden 4 månader. men man kan ju alltid fråga om de har möjlighet att ordna det fortare.

• Victory

Tack för tipsen Izunia och Tiger 72!

Jag ska kolla mer på det här när jag kommer hem efter jobbet, nu måste jag nog jobba lite i alla fall (om jag kan...)

(Izunia: Jag tycker att nr 2 är finare, den med två rader).

• BlueTopaz

Yllo, ta nr 2, den skiljer sig från de övriga två jag budat på, då kan du ju verkligen känna efter hur de känns med en så stor och hög tiara!

Izunias frisyr fast lägre skulle ju vara skitsnyggt till!!

• BlueTopaz

Haha, är det mitt fel Izunia!?? ;)

Jag tycker nog nr två, den med två rader.. hrrrmm..
    *duckar inför slaget i huvudet från izunia* ;)

Skitsnygga skor i galleriet förrästen!

• Izunia

BlueTopaz
    Ja det är ditt fel!! hahaha!!!!!! Jag svingar med nävarna!

Tack skorna köpte jag i Malmö. Passar perfekt till klänningen..köpte dem innan..haha! 700kr..inte sa farligt.

• BlueTopaz

Man borde få ont i nacken av att ha knuten så tycker jag när den är så stor.. men en lite mindre är ju supersnyggt! Funderade på det jag med tills jag provade och mitt blonda huvud såg bara mkt märkligt ut med knuten uppe på huvudet så det fick bli i nacken..

• BlueTopaz

Fick provkortet till inbjudningarna idag med text och allt tryckt, superfint! Ska lägga in bilder i galleriet

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S