• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Det är lugnt, jag fick oxå jättemkt hjälp med paypal från början!

Paypal registrar man sig hos själ här www.paypal.com. Det kostar ingenting. Du betaar med hjälp av säljarens emailadress, skriver in vad du betalar för och vad frakten är för, när säljaren sedan ser att du betalat in pengar (paypl har fortfrande pengarna) skickar de varan(sm då alltså redan är betald) när paypal på ngt sätt sedan ser att varan är skickad får säljaren ut pengarna. skickas inte varan inom 6veckor (tror jag det är) och du anmäler detta till paypal får du tillbaka pengarna.

enklast använder du paypal som ett av dina externa konton, dvs du överför från ditt personkonto till ditt konto hos paypal genom att betala i på paypals pg-konto och ange ditt referensnummer hos paypal, d är pengarna på ditt paypa konto efter 2-3 dagar. (så slipper du blanda in bank och kreditkort i soppan)

det är bara att fråga om det är ngt, anmäl dig hos paypal redan nu jag stter här till 00-01 ngn gång om du vill ha hjälp

• BlueTopaz

vem har gjort dessa låtar??

• Izunia

BlueTopaz vilka latar menar du?

• BlueTopaz

hihi, izunia inte bra!
    Känner du dig inte 100% nöjd med din tiara?? Då ska du isf byta tycker jag.. Men nivet ju hur jag är som köper 100grejjer..

• BlueTopaz

Hela raddan du skrev, elton joh hittade jag, och ave maria med sofia källgren, men de andra, vem sjunger dem??

• BlueTopaz

aha, ice cream - sarah mclaughlan hör ihop.. men den sista då??

• Izunia

ice cream - sarah mclaughlan
    även av längtan till dig - cajsa lisa (tror jag)
    right here waiting - richard marx

Jag gillar verkligen min tiara, men den andra är ocksa snygg!!

• BlueTopaz

o den är billig köp den då! Går alltid tt sälja igen!

• BlueTopaz

hmm.. fick min korsett idag... det gick inte alls!
    Brösten blev jättestrutiga och hoppade mer än gärna ut! Och magvecket efter graviditeten jag ville hålla in putade bara ut mer av att man snörde ihop midjan mer! och försökte jag dra mer längst ner så fick jag bara fettbullar på höften men magen stod fortfarande ut längst ner...
    MEN den var inte alls så obekväm som jag trodde iaf!
    MEN jag drog snörniingen ända ner och då fick jag bakläxa, den ska tydligen knytas på mitten med ögglorna..

Åh, ni skulle bara se hur jag och m2b höll på och hur jag trillade än dit och än hit när han försökte dra.. haha!!

Marx-låten är ju bra!!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S