• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Aha oki, jag trodde en del av ringen var förlovniingsring.. Kommer bli skitsnyggt!!

haha, det är därför min ring blir så billig oxå, den är oxå inköpt på kaplans! =) Vem r det som gör ringarna t er, är dt oxå kaplans?
    ul att din m2b ox ska ha diamanter? Det ska min med, de diamanterna som sitter i min nuvarande förlovningsring (jag ska byta till en helt slät)
    Här är bilder på nya kombinationen:
    groups.msn.com/bluetopaz/ringar.msnw&PhotoID=266
    och närbild:
    groups.msn.com/bluetopaz/ringar.msnw&PhotoID=264

Vad funderar du mer på för klänning än jeraldine?

• Tiger72

Super fin ring!! Stora stenar!!

det är en lokal guldsmed som kommer att göra våra ringar. mest troligt kommer det att bli tre stenar i m2b. en på ca 0,04-0,05 och två 0,02. den stora i mitten som är för mig och de andra två är för våra barn. de små stenarna kommer inte att sitta in på den stora.

Nej nu har jag inte fler frågor om Jeraldine. Du är en super tjej!! Jätte TACK ska du ha för all hjälp.

1000 kramar till dig!!

• BlueTopaz

Det är så lite så =)=)

Men vad är det för fler klänningar du vill titta på??

(tröttnar ALDRIG på att prata om klänningar ;) )

• BlueTopaz

kul att stenarna har en symbolik!!
    Hur gamla är era barn? Visste inte att ni hade ngr ;)
    Härligt att du lyckas hålla dig till att vara en 34/36 efter två barn!! Önskar jag kunde säga det samma!

• Tiger72

jag ska kolla så klart på jeraldine och se hur den ser ut i verkligheten vill ju även se färgerna den finns i. vill ju inte ha en helt vi klänning.

Ska även prova denna från Atelier Diagonal

www.bridefashion.dk/index.php&mid=40&start=0.

två helt olika klänninga.

sen vill jag fakiskt prova något liknande din klänning. tycker det är så fin modell, men vet inte om jag passar i det.
    som du gör.

• Tiger72

vi har en dotter på 3 år och en son på snart 11 månader.

gick bara upp 10 kg nu med sonen. hela graviditeten var pest och pina. foglossning börja i v7 börja spy i v8 sen höll det på så till oc från genom hela graviditeten + depresion. maginfluensa veckan innan sonen föddes. med dottern mådde jag som en prinsessa.

väger 45 kg nu mindre än innan grav. är storlek 32-34. är ju bara 1,50 lång.

försöker att låta bli potatis, pasta ochris. byter uy detta mot kikärtor, kidnybönor och andra bönor + olika grönsaker.

• Izunia

Tiger72

vilken av diagonal klänningarna var det du tyckte om? Jag ser bara alla...

• BlueTopaz

Det var Atelier diagonal nr 3 och modell 19 du tittade på va?? Länken blev skum...

Jaha, jag trodde du hade provat jeraldine jag, spännande!! Du får berätta hur det går sedan!! Jag tror att väldigt många fler än vad de tror passar i sjöjungfrumodell!! Jag var ju tvär-negativ åt det, specielt när magen ser ut som den gör efter barn (veck ovanför troskanten.. grrr).. men det funkade ju! (ska iof köpa ngt åtsmitande för magen att ha under, ska prova med korsett)

Åh fy, det lät inte skoj...!! (jag hade migrän varje dag jag från v.10-27)Jag la på mig 10kg efter grav. och var redan på gränsen till överviktig innan, har gått ner 6,5 av de 10 nu (Leo är 4månader nu). Men jag SKA ner 8,5kg till till 59kg, min "må bra vikt" innan bröllopet. jag är 162cm. Hoppas bara att jag klarar det! Börjr bli tufft med karaktären nu.. ;(

• Izunia

haha...tjejer..ni skrämmer mig från att skaffa barn!!

Modell 19 var super vacker!! Jag tzcker om deras klänningar också.
    Men Jeraldine är såå snygg med.. Inte mycket till hjälp jag var....

• BlueTopaz

(tycker oxå bättre om jeraldine.. ;) )

Äh Izunia, det är värt all möda och värk i hela världen när de väl kommit ut!!
    kan inte ens tänka mig ett liv utan min lilla bubbis Leo!!! (på bara 4 månader)

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S