• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Nej det behöver du inte då england är ett eu- land =)

• BlueTopaz

ah, nu börjar gilmore girls igen! tillbaka senare! =)

• Tiger72

Tack du är en super tjej !! då kan jag slappna av igen och få ihop budgeten

blev ju lite dyrare ring än vad som var tänkt.

• Yllo

Varför tänkte inte jag på att jag kunde ha gjort som du Tiger?? Prova klänningen på Princessa i Södertälje och beställt den från England.. Då skulle jag ha sluppit mycket billigare undan

• BlueTopaz

Yllo: hur går det med paypal??

Tiger: läs mer om tullverkets regler här: www.tullverket.se/se/Privat/handla_via_internet
    Jag är iof 100% säker, men kolla iaf!Vd är det för ring du köpt??

Ah, nu är det desperata hemmafruar! =) (tisdagar är tv- kväll)

• Tiger72

du kan se ringen på

www.guldvarufabriken.se
    gå in under företaget.

den kommer att vara i vitguld 14% palladium

stor sen 0,30 och 10x0,02 TW VS

• BlueTopaz

Niiice!! Riktigt schysst ring! Har du förlovningsringen till oxå?
    Får jag fråga vad den kostade??

Jag är riktigt nöjd med min oxå och den var otroligt mkt billigare än vad vi tänkt i budgeten. Nypris 18.000:-, efter att ha sålt skrotguld och fått en massa rabatt kostade den bara 5.000:-
    Inser att man blir riktigt bra på att förhandla när man sa gifta sig! Jag som alltid brukar vara alleles för snäll för sådant... ;)
    Tyvärr så ligger vi ändå på ngt konstigt sätt 6500:- minus i budgeten nu.. =(

När ska du beställa kläningen då? =)

• Tiger72

BlueTopaz

Vi kommer att göra om våra förlovningsringar så att de passar till våra vigselringar. förlovningsringarna har vi i rött guld och kommer att förbli så men annan modell. min blivande ska också ha vitguldsring med antingen en eller tre diamanter.

min ring kommer att kosta (9500) kan bli mindre bror på hur mycket guld vi har. diamnaterna har jag redan då vi köpt ringar via kaplans till super bra pris. värkligt värde på min ring kommer att vara ca 24000:-.

jag väntar bara på att snön ska försvinna, sen ska jag ut och prova en massa klänningar . Så då får vi se vilken klänning jag bestämmer mig för. men är nästan helt säker på att det kommer att bli Jeraldine.

• Tiger72

har du bild på din ring?

• Tiger72

glömde att skriva att hela ringen som är på bilden kommer att bli min vigselring.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S