• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Tiger72

Oj vad glad jag blev nu. fick mail från destinybride jag kan köpa MS jeraldine hos henne för 685 dolla med inkl försäkring och frakt.

• Tiger72

säkert nu att man slipper tull om jag kommer att beställa ifrån destinybride.

• Ammo

Åh, grattis Tiger72! Önskar min klänning hade varit billigare hos henne också, så jag slapp detta meck med storlekar, riskera tull mm.
    Men eftersom hon var 1200 kr dyrare så får jag bita i det sura äpplet ändå..

• Tiger72

så här stog det i mailet

The cheapest I can do for a brand new 100% authentic Maggie Sottero Jeraldine dress only is $685 including the certificate of authenticity and shipping costs.

så jag skrev till henne för att vara säker på att det är usa dollar hon menar.

slipper man tull då om man beställer från england?

• Tiger72

Nu har jag fått svar från Emma på destinybride. klänningen kostar 393 UK pund alltså ca 5300:-. då ingår försäkring och frakt.

• BlueTopaz

Hej Tiger,
    Nu är jag förvirrad.. har du fått priset i både US dollr och i pund, är det från samma ställe???

• Tiger72

japp. hon skrev i us dollar för att jag skulle kunna jämföra priset mot det andra stället.

men hon tar ju betalt i uk pund då hon har sin butik där. men slutsumman blir ju ungefär det samma.

• Tiger72

om jag beställer från henne behöver jag oroa mig för tull?

• BlueTopaz

vad var det du undrade? (iom att jag skulle kika in här menar jag)

Riktigt bra pris har du fått iaf!! Hur lång beställningstid är det?

• Tiger72

har jag inte kollat inu, men jag ju hur mycket tid på mig som hellst så det lär ju inte vara någon fara.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S