• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Vad är det för prisskillnad på dem?

• maria73

ms är ju oerhört välarbetad och elegant,
    nixan vacker å fin men inte, i mitt tycke,lika exklusiv som sotteron utan lite enklare...
    vad passar din personlighet å det bröllop ni ska ha då?
    (ska ni ha på ett slott nånstans röstar jag direkt på sotteron, ska ni däremot ha ett enklare familjärare bröllop ja, då tycker jag att nixan skulle känts mer rätt...MEN det är ju bara min personliga åsikt-givetvis kan man ha vilken klänning man vill i vilket sammanhang man vill-bara det känns rätt :)

• chili32

Ammo: Halterneck brukar man se smalare ut i. Och jag tycker som Maria73 den är verkligen sydd för dig! Skit snyggt! Hmm..synd att du inte har bild på MS som den ser ut på dig. Det skulle göra saken enklare..Men gillar Nixan nu när jag ser den på dig!

• Ammo

Shit vad svårt detta är!!!!!!!!
    Har lagt ut en egen röst tråd nu som jag hoppas få massor av svar i....
    Visseligen så är det lördagkväll och kl är snart tolv....men vad gör man inte..

• Izunia

Jag tyckte Nixa klänningen satt bra pa dig, men maste ända lägga en röst pa MS (är inte heller speciellt förtjust i Nixa..). Sen beror det ju klart pa hur den sitter pa dig..Spännande!!!

• Ammo

Den sitter ju som en smäck den med!

Min mamma var med i kväll och hon älskade ju klänningen.Hon får följa med imorgon också.
    Önskar av hela mitt hjärt att min bästa vän och tärna hade varit med, men hon är i Idre och kommer inte hem förens sent i morgon kväll, då är det försent..Ni som frågade om hur bröllopet kommer vara så blir det, Kyrka, 70 gäster, fest med buffe, liveband och hela paketet.

• chili32

Tiger72: Din MS Jeraldine påminner mycket om min Davinci. Man känner sig så slimmad med modellen. Är jätte nöjd med klänningen köpte i november och inte ångrat mig Trodde aldrig att jag skulle funka med en sån modell.

Här kommer bilder på min men tyvärr inga bilder på mig.

photos.yahoo.com/ph//my_photos

• Ammo

Chili72, vilken fin klänning!!!!!
    Jag var i början inne på likadana kläningar, har letat överallt.
    Men nu blev det av någon anledning Kaylan, med en annan typ av drapering...

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S