• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Förrästen har ni sett priserna på de nya MS?? Helt sanslöst! flera av dem kostar långt mer än 1000dollar... de blir dyrare för varje säsong..

• Izunia

Den klänningen var väldigt vacker! Sofistikerad är ett bra ord!

Jag tror att vi pa "MS-traden" försökte lura pa dig Topaz modellen pga ditt nick! (lääängesen för du hade inte köpt klänning da)

Vad är det för märke pa din klänning?

• Izunia

Ja jag har sett att priserna gatt upp...Min klänning var en av de dyrare förr...kostade $1025 tror jag.. Nu ligger manga langt över, men de ser ganska pakostade ut..(inte alla)

• Izunia

Det blev fint med den nya ringen!! Det blev liksom lite för mycket med den gamla da man inte riktigt sag vigselringen. Nu sticker den verkligen ut!

Har jag missat...är du redan gift??

• BlueTopaz

Haha, precis! Jag fattade inte alls vad ni pratade om först. Visste inte ens att MS hade en som hette topaz.. ;)

Min klänning är en Ellis bridal. Tack! Jag gillar "sofistikerad"!! =)

Ja, jag tyckte oxå det, skitbra för den nya förl. ringen kostade bara 1000:- med lite rabatt.

Eh.. nää.. jag är bara en liten bridezilla som är ute i vääääldigt god tid.. ;)
    På slutet av graviditeten i aug/sep hade jag inget annat att göra än att planera bröllop så jag hann jäkligt långt, bla fannjag denna väldigt fina vigselring till rena vrakpriset *nöjd*. Men även nu under mammaledigheten känns det jäkligt skönt att drömma sig bort från barnspyor och blöjbyten till den lite mer glmourösa världen här inne då och då =)

• MonikaS

Verkligen jättefint med den nya ringkombinationen Ja, tycker att det blev lite för mycket med de gamla ihop, men nu är det verkligen fint, ser exklusivt ut tycker jag!

• BlueTopaz

Vad btyder klyddigt??

Nä, jg gillar den inte heller, påminner mig om en tonåring i tävlingen "miss USA" Tänk dessutom bara på hur dessa stenar under armen måste skava!!

• BlueTopaz

Izunia: nu minns jag inte alls, vilken MS har/ hade du??

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S