• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Bra pris!!
    fasen.. varför köpte jag min för 9000 då!!?

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • BlueTopaz

Tack OMS! Ja, jag älskar verkligen den nya klänningen i jämförelse med den anda som jag "tyckte om". Kan tom sitta och klappa lite på den ibland *knäpp* ;)

Hmm mja.. jag VAR målmedveten... Rasade 6kg, sedan tog det typ stopp.. det är sååå lätt att byta ut den superäckliga vetedieten mot riktig mat till lunch och ibland är det lite för "kallt" för att gå den där timlånga prommisen.. ;(

Vi gifter oss 18/9 och då SKA jag väga 8kg mindre! (som när jag och m2b träfades) Han vägde oxå 8kg mindre kan tilläggas.. haha
    Vi väger precis sammma nu.

• MonikaS

BlueTopaz, men du ska väl sälja dina andra? Det ordnar sig säkert, och nu har du ju din drömklänning

• BlueTopaz

Jo, hoppas bara att jag får sincerityn såld utan att gå allt för mkt back!

Jag fick precis min nya förlovningsring(den gamla passar inte alls med vigselringen plus att min m2b vill ha stenarna i den till sin ring) på posten.. SUCK!!! De har missat i gravyren!!! Grrrr, dessutom är den försenad ordentligt..
    Men förövrigt var den iaf fin, lagom liten och enkel.

• MonikaS

Aj, typiskt! Hoppas att det blir fixat i tid. Kul att den var fin annars dock Min förlovningsring har en sten men är också enkel och fin, det passar mig bättre än riktig bling bling

• Izunia

bluetopaz, vilken klänning köpte du? har nog missat det i traden..

• BlueTopaz

Izunia: Jag är "olagligt" i denna tråden då jag har köpt en ellis och inte en MS, men jag gillar MS skarpt =) Jag bara subblade in och gav Tiger lite hjälp i början.
    Detta är klänningen: groups.msn.com/bluetopaz/klnningar.msnw

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S