• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Har lite panik hur jag ska göra med allt nu, måste bestämma mig innan nästa lördag då handpenningen "går ut"..aaahhh

• BlueTopaz

8 tror jag på ett cirkus, men kolla på bridesave under din klänning dr finns de exakta måte för varje storlek

• Meddelande borttaget
  • BlueTopaz

Känn efterordentligt vad du vill. Har du hittat rätt klänning så känns det som att du kommer vara den vackraste bruden i världen. Känner duinte så, då är det fel.
    (believe me, för jag har köpt FYRA kläningar innan jag hittade rätt)

• Ammo

Oms, det gick inte att komma in på länken?

BlueTopaz, tack för alla råd!
    Jag har hittat mina klänningar, dessvärre är det två st. Den ena är denna MS Kayla men jag har hittat en till som jag älskar.
    Det är "Midsommardagsbruden´s (Pia)" klänning.En Nixa, helt underbar.
    Jag ska träffa henne nästa fredag och testa hennes klänning då hon kommer på besök till Sthlm.
    Och senast lördag måste jag bestämma vilken av dessa klänningar jag ska välja.
    MS klänningen har jag ju testat och avgudar så vi får se hur hennes Nixa sitter.
    Jag dör ju om den sitter lika bra!

• Meddelande borttaget
  • Ammo

Oms, vad vacker du var,wow!
    Dessvärre så tror jag att st 14 är alldelles för stor, den ser inte stor ut, du har ju vacker kropp.Men blueTopaz trodde ju att jag var en 8:a = 38, Så det kanske inte är någon ide att kolla upp den.

• BlueTopaz

Vilken fin tiara OMS!(och klännig så klart!)

• BlueTopaz

Ammo: men kolla iaf vad du har för storlek på bridesave, mät dig och ge måtten till mig, så kan jag omvanda dem till inches!

• BlueTopaz

Kayla:n går garanterat att sy in två strl oxå!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S