• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Norrbottensbrud 06

Izuna, tack så mycket. Du är snäll som hjälper alla här!
    Regency är nog den jag gillar mest men kan inte lägga så mycket pengar på klänningen tyvärr. Bridesave är dom billigast tror du? och hur länge tar det innan man får den, funderade lite då jag har en bekant som ska åka till USA och vara där ett tag men beror ju på hur länge det tar innan den kommer (tänkte om han kunde betälla den dit han bor och ta med sig den hem)

• Izunia

Ja du har en shippingadress och en betaladress.

Det star att Regency levereras ungefär 20-27/5. Olympia den samma. Priset pa bridesave är nog lika billigt som andra nätförsäljare med äkta MS men frakten kan som sagt skilja sig.

Frakten inom USA är $17.

• Tiger72

MS klänningarna är faktiskt billigare hos

www.treschicbridal.com/

än vad de på andra nätbutiker.

den klänningen jag vill ha är 75 dollar billigare och MonikaS klänning är 155 dollar billigare.

• Tiger72

+ att frakten är betydligt billigare.

• Izunia

oj det skiljer sig ju mkt! Men jag hittade inte de klänningarna pa den sidan...Har jag missat?

• Tiger72

maila dem och fråga om det går att köpa den klänning du vill ha. har de inte den kan man ju alltid fråga om de kan ta hem den och vad den kostar att köpa.

• Ammo

Tiger72,

Kunde inte hitta vad frakten kostade, vet du vad den ligger på?

Jag har ju lagt 1500:- i handpenning på min Kayla klänning men de kan jag omvandla till slöja,skor osv. Själva klänningen bli 2000:- billigare här,
    men det beror på vad frakten kostar.

• BlueTopaz

60 dollar är frakten på inkl försäkring, right Tiger??

(följer fortf. tråden...hihi)

• Ammo

Tack! Kanske stod tidigare i tråden?!

Snälla hjälp mig med råd, hur skulle ni göra?
    Beställer jag via nätet så hamnar jag på ca 5000:-för klänningen.
    Men eftersom jag lagt en handpenning på 1500:- så blir det ju 6500:-
    Dvs samma pris som jag får den för i sverige.MEN dessa 1500:- lovade de mig att om jag inte köper klänningen nu så får jag välja andra saker för pengarna.

Skulle ni chansa att beställa den via nätet då?
    (hoppas ni förstod vad jag menade?!)

• Izunia

Om det är samma pris hade jag beställt den i sverige och köpt slöja eller liknande för handpenningen.

Kostar klänningen 6500kr pa nätet?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S