• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • MonikaS

BlueTopaz, den var också jättefin! Men tror att det materialet inte skulle vara lika smickrande för just min figur. Fast fin var den Jag har mejlat bridesave nu och sagt att jag vill ha Madalyn Nervöst, mycket pengar, men de ska ju vara så välsydda, och vill inte snåla alltför mycket på just klänningen. Dessutom tror jag att de även i England kostar betydligt mer än på nätet, så det blir nog bra. Har inte hört talas om ovanstående affär heller. Trodde att bridesave var den enda internetbutik som var auktoriserade att sälja MS, men där kan jag ha fel. "Min" var ju lite billigare där, men känns tryggt med Bridesave ändå, de ska ju vara bra

• BlueTopaz

Med tullens avgifter, frakt och det nya priset blir det 7714.60kr från netbride.com

• BlueTopaz

MonikaS: det finns ganska måga som säljer MS till betydligt mkt billigare frakt än bridesave. Har du gjort en färdig beställning? annars kanske det kan vara värt att kolla upp andra välkänd firmor för att spara en tusenlapp?

• MonikaS

BlueTopaz, nej, jag har inte gjort en färdig beställning än. Frakten till England är 85 dollar, kanske borde kolla hur mycket billigare det är på andra ställen. Typiskt mig annars, bara kör på, hehehe Ska surfa lite nu!

• Tiger72

BlueTopaz

Var försäkring inräknat i de 600?

• BlueTopaz

hmm.. måste kolla det..

• BlueTopaz

Deliveries to all other countries: For wedding gown add $75 to send by
    Express Mail via USPS.
    Our Guarantee:
    You will receive the gown you order, brand new from the designer, and you
    will receive it by the outside delivery date we give you in your
    Confirmation, 11-16 weeks. All gowns are shipped insured.

• BlueTopaz

så för 75dollar (600kr) är klännngen försäkrad.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S