• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Tiger72

BlueTopaz

Vad menas med privacy panel?

• Tiger72

svårt att hitta någon annan när man fastnat för en.

vill ju ha Jeraldine men men. får se vad det blir av det.

• BlueTopaz

privacy panel kallar man den plattan med tyg som man kan fästa bakom snörningen. =)

• BlueTopaz

Men är inte jeraldine billigare under ngn av butiker jag nämnde ovan?? De har iaf inte lika dyr frakt som bridesave.
    Om du tjatar lite kan de skicka varan som "gift" och då fastnar man sällan i tullen.

• Tiger72

Finns inga priser på de andra sidorna.

Jag får fundera på det. Jag är så himla dålig på engelska.

Tack för din hjälp!!

• Hilde

Det är valfritt om man vill fästa panelen bakom snörningen , eller ha det öppet, det där bestämmer man nog efter eget tycke och smak... jag tror däremot att alla klänningarna med korsettsnörning har en sådan där panel. Min hade det iallafall.

Vad gäller tull m.m. så gav någon mig rådet att räkna med att man får betala ytterligare 40% av varans värde i avgifter. Det stämde bra på min beställning iallafall.

• BlueTopaz

Tiger72: Jag hjälper dig gärna med engelskan, inga problem. Låt inte det hindr dig från drömklänningen!! Jag kan kolla upp vad den kostar åt dig om du vill?

• Tiger72

Tack du är super gullig!!

• BlueTopaz

oki, då börjar jag kolla! (kan dock ta ngn dag eller tom till på måndag innan de svarar) så ha tålamod! ;)
    Jag är mammaledig så det är inga problem =)

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S