• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Tiger: Tack så jättemkt, nu blev jag riktigt glad!! =) =)

Du får berätta hur det går med beställning och allt sedan! Men du väntar ett tag med att beställa eller?

• Tiger72

jo jag kommer att vänta lite. måste först åka över till Köpenhamn och prova. så man har lite koll på vilken färg och längde m.m.

• Izunia

Monika S det hände mig ocksa först.. jag vet inte vad problemet var, men det löste sig!

• MonikaS

Izunia, okej, då var det inte bara jag iaf! De ringde från banken dan efter och undrade om det, tydligen kan det bli så när det är en större summa som inte stämmer in med ens normala köpmönster. Det funkade till sist iaf

• Izunia

Vad bra! Har du fatt nagot datum än när klänningen kommer? Jag väntar nu pa mina tärnklänningar, underkjol och 3 andra klänningar!! Senast slutet av april, men det brukar komma tidigare....väntar

• MonikaS

Izunia, de mejlade i förrgår och gav slutet av maj som leveransdatum. Men som sagt så brukar det väl rätt ofta vara lite tidigare i slutändan vad jag förstår. Kul, hoppas att vi blir lika nöjda båda två

• Izunia

Ja jag är SUPERnöjd med min klänning! Kunde inte valt en bättre!

• MonikaS

Izunia, härligt! Vilken blev det?

• Mizz_

Halloj har inte följt eller läst tråden,

men jag har en äkta MS Tatianne som jag undrar om någon har intresse av att köpa (kanske fel ställe att annonsera ut på men...når rätt personer kanske)...

strl 36-38, snörning i ryggen, använd 1 ggr
    Pris: 7000 /högstbjudande inkl. underkjol
    maila mig vid intresse

anna000@hotmail.com

• Izunia

MonikaS: Det blev en Evangelina. Modellen har utgatt och jag hann precis! Klänningen ser inte mkt ut pa bilderna, men det är fantastisk i verkligheten. Glittrar jättemycket. Jag beställde den fran bridesave, men det hann inte komma innan jag akte iväg till australien i höstas..Sa jag gick med nervositet till affären och bad att fa prova den...Gissa om jag var spänd??! Tänk om den inte hade suttit bra? Men! Jag hade beställt stl 8 i light gold...de hade bara en stl 10 white att prova..sa jag hade mardrömmar natten efter att 8 var för liten och att den skulle vara helt gulaktig! Sa jag gick tillbaka och provade light gold i stl 14..snörade riktigt hart bara för att konstatera att färgen var perfekt!

Var hur lycklig som helst när jag kom hem och stl 8 passade perfekt..
    Vilken modell har du beställt?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S