• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Klänningen kostar 6400:- i sverige och på nätet blir det ca 5000:- inkl frakt.

Men eftersom jag lagt 1500 (så jag har 4900:-kvar)så blir slutsumman samma.
    Men beställer jag via nätet så kan man säga att jag får slöja,"skor mm på köpet" eftersom jag inte förlorar dessa 1500:- utan får välja andra saker i butiken.

• Izunia

jaha..jag trodde handpenningen var pa nätet....aha!

Gör sa som du säger och välj ut lite grejer. Har du redan lagt ut dessa pengar sa..

• Ammo

Du skulle beställa via nätet alltså om du var mig?

• BlueTopaz

Ammo: Jag hade beställt på nätet och valt grejjer i butiken. Hittar du inget du gillar, ja då kan du ta det som du tror många gillar och sälj det vidare här på bt!

• BlueTopaz

MEN, har du räknat med ev. tull??

• Ammo

En fråga till,

Vissa pratar om att man kan tjäna pengar på att skicka den via en kompis i USA.
    Hur funkar det? Jag har en kompis i Florida, ska hon beställa den då och sen skicka till mig. Blir frakten annorlunda då och vad kostar det då?

• Ammo

Vad kostar tullen? Måste man betala tull oavsett om en kompis skickar den som gift?

• Izunia

DU beställer klänningen och skickar till din vänninas adress. När hon fatt klänningen skickar hon den till dig!!

BlueTopaz....bra idé!

• Meddelande borttaget
  • BlueTopaz

Nej, saker som skickas som gift slipper tull. =)

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S