• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • MonikaS

Håller precis på och beställa via mejl (blir bridesave trots allt) och mina kreditkort funkar inte, suck. Har provat två, och hon mejlar tilbaka och säger att det är declined, fast jag vet att jag har massa pengar på det. Grrr, kan ju vara fel på deras system, men så pinsamt, fast det inte är mitt fel. Suck, vill bara kunna beställa

• BlueTopaz

ring banken imorgon då! Ibland vet jag iof att mina båda VISA- kort blir declined för att banken på ngt sätt stoppar från att använda dem på vissa internetsighttr utomlands..
    jag kan tex inte koppla mina till Paypal som ändå är en säkerhetssida för att man ska slippa använda korten.. sjukt!

• MonikaS

BlueTopaz, aha, det visste jag inte! Ja, kanske det är så. Ringer banken imorgon bitti. Det är ju så pinsamt, man känner sig fånig, men å andra sidan känner jag ju inte tjejen på bridesave heller, så bara det funkar till sist...

• Tiger72

fick svar nu från henne där klänningen var billigare klänningen kostar 682,20 dollar, hos andra 758 dollar

Frakt 60 dollar hos andra 75 dollar.

ska bara kolla så att försäkring ingick.

super glad är jag

• BlueTopaz

Tiger: bra!!!! =)

Åh, fick jag välja skulle jag helst ha tre klänningar på mitt bröllop! En MS oxå.. ;)

• Tiger72

BlueTopaz

När gifter du dig?

Vad ska du ha för klänning?

• Tiger72

gud vad fin du är!! hur ska det då bli sen när du är så fin redan.

fick svar om försäkring och det ingick i de 60 dollar.

• Snö brud

Tiger72
    Vilka ska du köpa klänning från?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S