• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Tiger72

Vad billigt!! för en helt ny.

Super fin klänning.

Får nog kolla runt om jag hittar en annan modell och sen ringa och kolla vad de kostar.

• Victory

Ice13:

Din klänning är väldigt fin! Vilken storlek är den?

• ice13

Victory: Tack! Tror att det är US 12, har den inte här just nu. Återkommer om det var fel.

• Tiger72

Vad är det för skillnad på white, Diamond white?

• MonikaS

Tiger72, vad jag har förstått så är white en kallare vit, alltså utan gula inslag, medan diamond white är ett mellanting mellan white och ivory, alltså lite mjukare. Tror jag... Inte helt hundra

• BlueTopaz

white är vanlig vit medan diamond white är en ljus ivory.

• Tiger72

ok då vet jag vad det är för färg jag ska ha. diamond white tycker inte om när det är helt vitt.

Frågar igen. Tror ni det är lättare att få det skickat som gift om man köper via ebay eller det gör ingen skillnad?

ska försöka att kolla upp frakten.

vill ju ha denna klänning.

• Tiger72

att jag valt att bara lägga ca 7500:- är för att det antagligen blir svårt för mig att sälja sen eftersom jag är välidigt kort.

men man vet aldrig, känner jag så här om par månader så blir det denna klänning även om den kostar mer.

önskar man hade någon i usa som kunde hjälpa en.

• BlueTopaz

Helt klart lättare att få det skickat som gift på ebay, men oftast är det inte äkta klänningar där.. =(
    Oj, dags att springa nu!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S