• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Se till att hon tex lägger med ett personligt brev till dig i paketet oxå och be henne ta bort fakturan och ev. prislappar och liknande, så att det verkligen inte uppstår tvivel om ifall det är en gift eller inte ifall de bestämmer sig för att kolla paketet iaf.

• Ammo

Oms,
    Den jag tänkte köpa i Sverige är st 38 och den sitter perfekt på mig, längd mm.

Jag är ABSOLUT intresserad av din klänning om det är rätt storlek och pris förstås!

• BlueTopaz

Vad fin kayla var!!!

Såg ni att MS lagt ut ny kollektion!! *upphetsad*

• Izunia

Oms - jag trodde jag skrev som du sa..?
    Det är lite daligt att det inte finns färgprover pa hemsidan även om de inte brukar stämma överens 100% pa bild..

• Izunia

Jag sag ocksa den nya kollektionen idag!! Blev ocksa helt upphetsad! hahha

Bättre bilder nu än förr...men jag tycker bridesave och bättre vinklar/närbilder pa klänningarna än MS hemsida..

• BlueTopaz

jo MS vill ju inte att folk kopierar därför är bilderna lågupplöst och på långt håll.

• Ammo

Tack blueTopaz!
    Jag har suktat på klänningen sen i höstas men trott att den skulle kosta 10.000 som alla andra MS gör i sverige.I höstas hade de ite klänningen inne så jag la ner planerna på den.
    Men nu så fanns det en enda kvar när jag var dit så för att få tid och tänka och inte riskera att den såldes så la jag handpenningen.

OMS, Svara snälla, är vill veta mer om din klänning!

• Meddelande borttaget
  • Ammo

Neeeej, vad synd! KOlla gärna upp det är du snäll ifall att.
    Vad är st 38 i USA mått? 8,10,12 ?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S