• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

ALLA klänningar är vackrare i verkligheten.. Man ser ju alla detaljer och arbetet. Jag tror att du kommer att älska din MS när du ser den!! De är sa välgjorda och exklusiva!!!

• Tiger72

personligen skulle jag välja MS då jag inte gilla Nixa klänningarna. Men det är ju vad jag tycker.

du lär säkert kunna av göra i morgon när du har provat båda.

Lycka till.

• Ammo

Jag har ju testat båda men ska testa MS klänningen i morgon igen, det var tre veckor sen jag testade den sist. Men sen beställer jag den via USA om jag ska ha den.

Åh jag önskar ni kunde se båda och hjälpa mig men jag har bara kort på Nixa klänningen (som jag tog nu när jag var och testade den, vet inte hur jag ska kunna visa bilderna här bara, har ingen hemsida?
    Kayla klänningen har jag länk till.

• chili32

Ammo: Skicka dina bilder till mig så lägger jag upp de så alla kan se Följer din tråd och det måste vara jobbigt med beslutsångest. Spontant säger jag MS Tycker den ser exklusivare ut! Har du provat den också så är det ju defintivt ett bra val Den ser jätte fin ut! Men skicka mig bilderna på Nixan dom du vill!

ilsaelis72@yahoo.com

• maria73

Väntar med spänning på att se dem sen kommer en åsikt från mig med :)

(oxå bride to be med minst sagt beslutsångest-så skönt ägna sig åt andra klän än "ens egna"!)

• Ammo

Framstår ju som "den fula ankungen" på mina bilder men Nixa klänningen om man jämför med den snygga modellen mes MS klänningen ;)

• maria73

Jag tycker du klär jättefint i halterneck måste jag säga :)!(den sitter verkligen som en smäck!)
    Om du jmfr med hur du tycker det känns med axelbandslöst, som Kayla är, vilket känns bäst? vilket känner du dig vackrast i? (alltså, inte vilken klänning e vackrast då du tittar på den, vilken e vackrast på Dig/gör dig å din figur mest rätt?)

• Ammo

Tack!!

Problemet är att jag måste bestämma typ nu,snart... Tjejen som har Nixa klänningen är bara på besök i Sthlm denna helg så jag måste bestämma mig i morgon eftermiddag!!

Jag vill ju ha en halterneck klänning och kommer troligtvis sy om MS klänningen till en sådan.

Tror jag ska lägga ut länken som en tråd så får folk rösta?!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S