• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • chili72

Ammo: Tack snälla för de fina orden!
    Jo älskar min klänning och jag gjorde som dig gick på min egen känsla och den kändes helt rätt! Dessutom påminner de om varandra lite. Samma stuk! Davinci är ganska lik MS klänningarna. De är exklusiva och sitter som sydd för en och detaljerna är så vackra och genomarbetade! Så ännu en gång bra val!! Länka bilder sen när du får hem den och provar. Eller hojta till!

• Ammo

Ska visa bilder så fort jag får hem den!
    MEN jag måste vänta länge....till slutet av april, 12-14 v lev tid, suck!

• Tiger72

BlueTopaz

ingen fara.

har du fått sålt dina klänningar?

• BlueTopaz

Jo den ena, men sincerityn är kvar.. Meeen jag har tid på mig att sälja den som tur är.
    Hoppas bara att någon vill ha den för rimligt pris!!?

Har iaf gått ner ett kg till sen jag köpte Ellisen så snart ska den nog sitta som en smäck =)

Har du bestämt dig för hur du ska göra? Ska du köpa den genom tres chic?

• Ammo

Är det någon av er som hört talas om denna?
    http://www.destinysbride.co.uk/Index-4.html#

Säger ju att de ska vara billigare än alla butiker och alla andra siter!
    Mailade henne nu och väntar med spänning på svar!
    Eftersom hon/de finns i england så slipper man ju tull!

• Meddelande borttaget
  • Tiger72

Ammo

skriv och berätta.

är ju inte fel om man kan slippa tull.

• Bride 2007

Ammo
    Berätta gärna vad dom svarar från destinybride!

Sen har jag en fråga till alla: Är det någon som har beställt klänning från treschicbridal- fungerade det bra? Har mina tankar på att beställa en Jeraldine därifrån till en kompis i USA.. Och sen har jag visst en fråga till *känner mig krånglig*.
    Jag är 179 lång- behöver jag extra längd på klänningen? Mina skor ska inte ha någon klack max 2 cm. Vad tror ni?

• Bride 2007

*skrattar* Nu låter det som att jag ska beställa en klänning åt min kompis, men den är till mig genom henne så klart

• Tiger72

Bride 2007

om jag bestämmer mig fär MS klänningen Jeralidine så blir det att beställa från treschicbridal då den har varit billigast där. Till sverige var frakten på 60 dollar och då ingick försäkring. de kunde även skicka klänningen som gift. De hade skickat klänningar till sverige tidigare.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S