• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

hah jag röstar pa nr 2 och 5...
    Du har rätt att de flesta tiaror som är salda finns fler..Ofta har säljaren manga. Jag kunda inte se alla bilder dock.

• Yllo

Izunia

Konstigt att du inte kunde se alla bilder. Vissa auktioner hade iofs gått ut, men det gick att se tiaran om man skrollade ner lite.

Min favorit är nr 1, men jag gillar allihop så jag har svårt att bestämma mig

• Izunia

Jo jag sag allihop nu! Bara jag som strulade lite...

• BlueTopaz

Yllo: nu har jag fixat och räknat osv, har mailat dig från en annan mail då spraymail har lagt ner, bara så att du vet!

• BlueTopaz

Jag gillar 4an bäst jag!

• BlueTopaz

Såg u bilderna på min tiara som jag skickade?? dINA TIAROR TYCKS VARA GANSKA PRECIS LIKA STORA men med mkt mer glitter i! =)
    blev lite caps lock där.. ;)

• Izunia

tyckte 5:an var riktigt maffig!!

Jag har bara köpt en tiara och är väldigt nöjd med den..Ibland far jag för mig en massa idéer om nagot stort som denna:
    (jag ska ha typ samma frisyr)
    groups.msn.com/WeddingIsabelleAndrew/haruppsttning.msnw&PhotoID=40

Men kommer pa att den jag köpt faktiskt är fin.. Hade blivit totalt förvirrad om jag hade haft fler! haha!

• Yllo

BlueTopaz

Jag såg bilderna på din som du skickade. Storleken är så som jag vill ha den, men som sagt med mer glitter

Jag ska genast kika in på mailen och se om ditt svar kommit.

Izunia
    Din tiara är också maffig!! Blir snyggt med en sådan frisyr

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S