Tiger: Men det var ju klännimg nr 17 jag menade men när jag senast tittade stod det att den var nr 19.. eller så såg jag fel.. ??
Jo, så är det ju, man passar tyvärr sällan i det man tror att man passar i. MEN det gäller inte riktigt MS för de passar verkligen på alla! (fick förrästen syn på MS Trista, Tyra och Viva igår, ååå så fina!)
Yllo: jag kan säga så här, jag visste inte riktigt vad jag ville ha för tiara så jag köpte 5st olika för ca 80-170kr st, bestämde mig för en och sålde de andra lätt med en förtjänst på 700kr trots tull och frakt =)
Så köp du den du gillar och sälj den för dubbla pristet om du mot förmodan inte gillar den (de kostar ändå ca 500:- eller mer i butikerna så det blir en vinst för köparen).
Jag håller med Izunia när det gälle bilderna, alla tiarorna såg precis ut som på bilderna och som jag förväntade mig, kolla bara hur hög o stor tiaran är så att du vet det innan du köper.
Vilken tiara är det?
De sätter ut varorna efter den valuta som det mesta handlas för och det är usd och pund. Det är mest företag på ebay, det viktigaste är att du kollar säljarens kritik. Men om du skickar länken kan jag kolla upp det verkar ok eller inte och vad du kommer få betala.
Var bor du? Om du vill kan jag köpa den åt dig på mitt paypal konto om det känns obehagligt.