BlueTopaz
Du borde kanske ha en korsett som är lite längre... Jag hade samma problem med magen när jag provade min. Tjejen i affären sa att jag kanske skulle ha den som var längre och den satt perfekt och höll in den där hemska kulmagen jag har
Izunia
Vilka vackra tiaror du letade upp åt mig.. de två jag gillade var dock lite fööör dyra
Gillade verkligen den där med blåa droppar och så Victorian swarovski bridal tiara 4.
Och oj vad bra den syntes.. Jag trodde att 1,25" skulle vara lägre och inte synnas sååå bra.
Nu har jag verkligen beslutsångest för vilken jag ska ta... Jag är mörkhårig och har ännu inte riktigt bestämt hur jag ska ha håret. Vill ha en riktigt elegant uppsättning, gärna med mycket volym, en lite högre knut lite längre upp på huvudet är väl ungefär vad jag tänkt, ingen knut långt ner i nacken med andra ord
I natt drömde jag om nr 2 och nr 3 (i den senaste listan). Vill ju ha något som verkligen syns och glittrar.
Jag hade först tänkt ha denna klänning www.bonnybridaluk.co.uk/415navy.htm (fast vit, inte det blåa) Var väldigt vacker på mig, men när jag kom för att köpa den var den redan såld och det var ju innan jag förstod mig på att jag faktiskt hade kunnat beställa den via nätet
Nu blev det MS Addison istället. Också väldigt fin och kändes lika rätt som Bonnyn, men den har inte lika mycket glitter i sig som min "första kärlek". Slöjan jag valt har också en del glitter, små kristalldroppar fastsydda på kanten med ganska långt avstånd. Till det ville jag ha krona från början, men min sambo vill att jag skulle ha tiara istället.
Mitt önskemål på tiara är att den ska synnas, inte försvinna (vara för låg), glitta så där lagom, inte för lite och inte för mycket, vara i silver och heslt sättas fast med nålar.
Så nu är frågan.. förutom de två som BlueTopaz redan bjudit på åt mig, vilken av de här två ska jag välja till....
cgi.ebay.com/Heart-Alloy-Rhinestone-Tiara-Bridal-Veil-Gown-8025_W0QQitemZ8256845542QQcategoryZ98742QQtcZphotoQQcmdZViewItem
eller
cgi.ebay.com/2-Silver-Rhinestone-Tiara-Bridal-Veil-Gown-9536_W0QQitemZ8257818638QQcategoryZ98742QQtcZphotoQQcmdZViewItem