• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

ja! Visa! Vi är nyfikna här!!

Ja man vill ju inte se ut som man bygger ett fagelbo eller teskedsgumman...

• BlueTopaz

haha, teskedsgumman!!
    har ni kollat tex emma nors hemsida, hon har ju en massa bilder på frillor?
    www.emmanors.se/index.htm
    (ska förövrigt använda henne)

• Izunia

vad fina kort!!! Elegant!

Jag har kollat hennes sida tidigare. Vilken skulle du ha?

• Izunia

ok...nu maste jag springa iväg och jobba igen....

• BlueTopaz

Vad tycker ni tjejjer, ska vi lägga in en ros uppe i hörnet på inbjudan?? (samma som på tackkortet)

• Tiger72

BlueTopaz

sista frisyren var super fin.

det kvittar nog vilken frisyr man ska ha så får man antagligen sätta i löshår.

ja en ros uppe i hörnan tycker jag nog.

fina inbjudan

• BlueTopaz

Tack tjejjen!!
    Får nog bli en ros..
    Räknade precis gästlistan.. 77pers ooops..vi sulle hålla oss till runt 60 men det kan inte hjälpas..

• Yllo

BlueTopaz
    Jag har bestämmt mig! Nr 2 får det bli. Fixar du det är du en pärla Ska jag skicka länken eller plockar du den själv från tidigare inlägg här på tråden?

Izunia
    Jag gillar verkligen den blonda tjejens frisyr, skulle passa jättefint med krona. En blandning av den du ska ha och den blonda kanske skulle passa...

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S